Volkswagen на саемот Auto Шангај претстави три нови концептни возила, ID. АУРА, ИД. ЕРА и ИД. EVO, кој најавува производствена офанзива на кинескиот пазар. Овие возила, создадени во соработка со кинески партнери, се дел од амбициозната стратегија „Во Кина, за Кина“ која предвидува лансирање на повеќе од 30 нови модели до 2027 година, вклучително и 20 модели NEV (New Energy Vehicle).
Томас Шафер, извршен директор на брендот Фолксваген, ја истакна важноста на овие иновации: „Овие три концептни возила се видлив резултат на нашата стратегија „Во Кина, за Кина“. Ги направивме сите неопходни подготовки за да останеме на водечка позиција меѓу странските производители на возила во Кина.
ИД. ЕРА
ИД. ERA, развиен во соработка помеѓу SAIC и Volkswagen, е простран SUV со три реда седишта што носи иновативна технологија за подобрување на опсегот. Ова возило ги комбинира придобивките од електричниот погон со практичноста на продолжен опсег.
Генераторот на гориво ја полни батеријата додека возите, обезбедувајќи дополнителни 700 километри со електричен опсег од 300 километри, што овозможува целосна автономија од импресивни 1.000 километри. Овој модел ја демонстрира посветеноста на Volkswagen за развој на решенија кои ја елиминираат таканаречената „анксиозност на опсегот“ во електричните возила.

ИД.ЕВО
ИД. EVO, плод на соработката помеѓу Volkswagen и Anhui, е дизајниран со фокус на помладата урбана популација која сака да се истакне. Овој целосно електричен SUV е базиран на напредната платформа 800 V, што го прави првиот таков модел во ID на Volkswagen. UNYX семејство.
Особено импресивна е неговата зонална електронска архитектура со високи перформанси која овозможува бројни дигитални услуги и континуирано подобрување на корисничкото искуство преку ажурирања „преку воздух“ во кратки интервали, што гарантира дека возилото останува технолошки свежо во текот на неговиот животен век.

ИД. АУРА
ИД. AURA, создаден во соработка помеѓу FAW и Volkswagen, го претставува првиот концепт заснован на специјално развиена Компактна главна платформа (CMP) со зонална електронска архитектура дизајнирана специјално за кинескиот пазар. Ова електрично возило со наведнат заден крај е наменето за ценовно чувствителниот сегмент А, комбинирајќи ја модерната технологија со динамичен дизајн.
Интегрира кориснички интерфејс во стилот на паметни телефони во големата централна конзола, додека хуманоидниот асистент со вештачка интелигенција овозможува интуитивна контрола на функциите на возилото и инфозабавниот систем. Благодарение на високата компјутерска моќ базирана на вештачка интелигенција, системот за висок степен на автоматизирано возење поставува нови стандарди за интелигентно однесување при возење.

Новиот развоен центар на Volkswagen во кинескиот град Хефеи ќе и овозможи на компанијата да развие нови модели во рок од 34 месеци, приспособувајќи се на „кинеското темпо“ на развој. Како што забележува Томас Улбрих, извршен директор на технолошкиот центар Фолксваген Кина: „Ќе ги претставиме вистинските модели со вистинска брзина и во соработка со вистинските партнери“.