Fiat нема, како конкуренцијата, да направи радикален пресврт и да ја стесни понудата за дизел. Така е, дизелите „Мултиџет“ остануваат во понудата. Друга добра работа е што Tipo останува прифатлив модел, а вакви автомобили има се помалку на пазарот.
Една од нив е Дачија и нејзиниот Сандеро. Бидејќи овој, иако помал, модел се нуди во едицијата Stepway, одговорот доаѓа од Fiat. Имено, Fiat паралелно го лансира Tipo Cross, што е реално најголемата новост за редизајн. Моделот беше подигнат скоро 4 см, а покрај модификациите на суспензијата, доби и тркала од моделот 500X. Заштитни пластични панели, покрив и некои други детали исто така придонесуваат за изгледот на кросоверот со 7 см поголема височина.
Како што можете да видите, Fiat исто така го смени логото. Предниот крај сега е украсен со буква, а стандардната испорака вклучува LED светла, предни и задни. Она што е ново во кабината е новиот кокпит со 7-инчен екран, и 10,25-инчен инфо-забавен екран со систем Uconnect 5.
Намалувањето продолжува. Во опсегот на мотори пристигнаа нови трицилиндрични турбо бензинци. Основата на моторот 1.0 дава 100 КС, или 5 КС повеќе од стариот 1,4 атмосферски. Напредокот во испораката на вртежниот момент е уште поизразен, така што новиот мотор испорачува 190 Nm и е достапен од 1.500 вртежи во минута.
Како што веќе рековме, дизелите „Мултиџет“ остануваат на понуда, сега во верзии со 95 и 130 КС, што е плус од 10 „коњи“ во споредба со претходниот модел.
Системот за филтрирање на воздухот D-Fence на Fiat веќе не е резервиран за 500 и Panda, но исто така ќе се нуди и на Tипо. Благодарение на УВ ламбата ги отстранува алергените, како и 98% од бактериите.
Цените и точниот датум на пристигнување на пазарот не се објавени.