Европските олимписки игри 2027 во Истанбул

Извршниот одбор на Европските олимписки комитети (ЕОК) едногласно го избра Истанбул за домаќин на четвртите Европски игри што ќе се одржат во 2027 година, соопштено е денеска.

„Истанбул и Турција долго време се добри пријатели на меѓународниот спорт. Знаеме дека тоа ќе биде совршено место за најдобрите европски спортисти да блеснат во 2027 година, објави претседателот на ЕОК, Спирос Капралос.

Турскиот олимписки комитет се надева дека организацијата на Европските игри ќе им помогне во обидот да бидат домаќини на Олимписките игри во 2036 година, а за ова натпреварување нема да мора да градат ниту еден нов објект.

Европските игри, иницирани како манифестација со повеќе спортови, по моделот на панамериканските, азиските, африканските и пацифичките игри, се одржаа за прв пат во 2015 година, но сè уште не станале важно натпреварување.

Првата европска олимпијада се одржа во Баку, втората во Минск, а третата во Краков.

Човек без прекин возел камион 19 часа и 47 минути- му се слошило кога ја видел казната

За време на проверка на камиони и други транспортни возила во индустриската област Калтеиче во близина на Зиген, службениците од регионалната транспортна управа Лан-Дил од Диленбург откриле „алармантно висок степен на недостатоци“.

Од прегледани 14 возила, од кои 12 камиони, сите биле неисправни. Поради несоодветно обезбедување и обезбедување на товар, како и помали дефекти на возилата, од сообраќај привремено се отстранети седум камиони и три транспортери, објави Феникс.

Против возачот е поведена соодветна кривична постапка.

Инспекторите од Диленбург биле особено изненадени од 65-годишен камионџија кој возел речиси 20 часа без пауза. Поточно, возачот од областа Зиген-Витгенштајн го возел камионот непрекинато 19 часа и 47 минути. За среќа, при тоа возење никој од учесниците во сообраќајот, вклучително и самиот возач, не бил повреден.

Но, поради екстремно долгото возење без прекин и дополнителни технички дефекти на возилото, на возачот му е изречена вкупна казна од 11.880 евра.

Ербас го одложува првиот лет со авион на водороден погон

Европскиот производител на авиони Ербас објави дека го одложува планираниот прв лет на својот авион на водород, кој првично беше планиран за 2035 година.

Според последните информации, проектот би можел да биде одложен од пет до десет години, што значи дека комерцијалните водородни авиони би можеле да стапат во употреба само околу 2040 година или подоцна.

Ова одложување доаѓа во време кога улогата на водородот во иднината на воздухопловната индустрија сѐ повеќе се доведува во прашање. Иако водородниот погон се смета за потенцијално револуционерно решение за намалување на емисиите на јаглерод диоксид, предизвиците поврзани со инфраструктурата, регулацијата и трошоците остануваат значајни.

Ербас, исто така, објави дека ќе го намали буџетот за својата програма за водород за 25% и дека ги суспендира плановите за тестирање на водородни горивни ќелии на модифициран Ербас А380. Покрај тоа, компанијата официјално се откажа од неколку програми за тестирање, вклучувајќи експерименти со директно согорување на водород во турбински мотори, што укажува на пад на довербата во технологијата на водород како долгорочно решение.

Од друга страна, воздухопловната индустрија продолжува да инвестира во други еколошки иницијативи, како што е зголемувањето на употребата на одржливо воздухопловно гориво (SAF). Оваа алтернатива на традиционалното гориво за авиони може да ги намали емисиите до 70%, но моментално е поскапа и не е достапна во големи количини. Сепак, сѐ поголем број авиокомпании и регулатори го гледаат SAF како пореална и побрзо применлива опција за намалување на емисиите во наредните децении.

United Airlines потпиша нови договори за купување SAF, па дури и го обои авионот во специјална боја на својот Боинг 787-9 Dreamliner и идниот 737 MAX 10 за поддршка на одржливи горива. Во меѓувреме, Ер Нов Зеланд склучи договор за користење SAF на аеродромот во Сан Франциско, што ќе им овозможи на нивните авиони Боинг 777 и 787 да користат одржливо гориво на долги летови, пренесува Simpleflying.

Иако одложувањето на водородниот авион на Ербас претставува чекор назад за технологијата, индустријата сè уште бара начини да го намали своето влијание врз животната средина и да ја подобри одржливоста на воздушниот сообраќај во иднина.

Инцидент на аеродромот во Париз: Патник скокнал од авионот среде полетување (ВИДЕО)

Необичен инцидент се случил на летот IB578 на Iberia во петокот, на аеродромот Орли во Париз, кога патник го отворил излезот за итни случаи и скокнал на пистата додека авионот се подготвувал за полетување.

Според достапните информации, летот ИБ578, управуван од Ербас, тргнал од капијата навреме, околу 17:20 часот по локално време. За време на таксирање до пистата, патник станал од своето место и се обидел да ја отвори вратата за итни случаи.

Еден од членовите на кабинскиот екипаж се обидел да го спречи, но патникот сепак успеал да ја отвори вратата и да скокне од висина од околу 3,5 метри на пистата.

Службите за итни случаи на аеродромот Орли реагирале брзо и му пружиле помош на патникот. Неговата здравствена состојба и причините за оваа постапка не се познати. Од авиокомпанијата Iberia не се изјасниле за инцидентот, ниту пак е потврдено дали ќе бидат преземени дополнителни мерки против патникот.

И покрај инцидентот, летот IB578 го продолжил патувањето кон Мадрид, но со задоцнување од околу пет часа. Авионот нешто пред полноќ слетал во главниот град на Шпанија. По кратка техничка проверка, следниот ден авионот е вратен во редовен сервис.

Сличен инцидент се случил пред три месеци на летот на Ибериа експрес од Ибица до Мадрид, кога патник, најверојатно поради страв од летање, го активирал излезот за итни случаи. Во тој случај, екипажот спречил понатамошна ескалација, но летот бил откажан, а патниците биле пренасочени на други летови.

притисни ентер