Според најавите, Dacia штотуку излезе во јавноста со вести поврзани со нејзиниот најинтересен модел на пазарот. Џогер конечно доби уште една моторна изведба. Иако некои повеќе би сакале да го видат стариот добар dCi, време е за поактуелна верзија. Имено, ова е првиот електрифициран модел во линијата на романската марка, а се работи за т.н. хибрид за самополнење.
Hybrid 140 не се разликува значително од бензинската верзија. Барем визуелно, бидејќи единствената новина е новата нијанса (Schiste сива) на надворешноста и ознаките за хибридна верзија, а внатре во прилагодениот дисплеј на 7-инчниот екран. Последново се однесува на состојбата на батеријата и приказот на протокот на енергија.
Покрај автоматскиот менувач, хибридот стандардно добива и електронска рачна сопирачка, како и централен потпирач за раце со интегрирана преграда. Батеријата се наоѓа на местото на резервното тркало, односно на местото каде што обично се наоѓа резервоарот за гас. Со други зборови, багажниот простор останал непроменет, па затоа е огромен.
Време е да го споменеме и E-Tech погонот на Renault, кој веќе е тестиран во голем број модели, поточно Renault Clio и Captur, а неодамна и Nissan Juke. Се состои од 1,6 атмосферски бензински мотор во комбинација со два електромотори и батерија со капацитет од 1,2 kWh.
Има 140 КС и, што е важно, се работи за модел кој сега има автономија од околу 900 километри. Гаранцијата на батеријата е осум години или 160.000 км.
Списокот на нарачки се отвора во јануари, а во Франција започнува со цена од 24.600 евра (5 седишта, Expression), што е за 7.610 евра повеќе од основната верзија, односно околу 44%. Сепак, се очекува дека Jogger ќе биде значително подостапен од Renault Captur E-Tech.