А кога станува збор за седаните, тоа не е ништо повеќе од Brabus и Rocket 900. Основата е Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic +, автомобил кој нема директен ривал во својата класа. Сепак, Brabus отиде чекор понатаму и реши да го модифицира својот битурбо мотор од 4.0 V8 до максимум.
Сега неговиот волумен скокна на 4,5 литри, инсталирано е ново коленесто вратило со зголемен удар од 100 mm. Поврзувачката шипка и поголемите клипови се исто така нови, додека отворот на цилиндерот е зголемен на 84 мм. И тие не застануваат тука затоа што инсталирале поголеми турбини со максимален притисок од 1,4 бари, додека има нов влез и издув. Поентата е новата електроника на моторот.
И сега епилогот. Моторот испорачува максимални 900 КС при 6200 вртежи во минута, со вртежен момент од 1250 Nm при 2900 вртежи во минута. Сепак, ограничувањето е спуштено на 1050 Nm за да се избегне оштетување на преносот. 100 km / h сега стигнува за 2,8 секунди, до 200 km / h е по 9,7 секунди, а по 23,9 секунди ракетата веќе покажува 300 km / h. Максимумот е ограничен на 330 км на час.
Автомобилот е проширен однадвор со забележителни 7,8 см одзади, а инсталирано е и карбонско задно крило. Исто така, има голем број нови детали и бандажи со дијаметар од 21 инчи напред и 22 назад со валјаци со димензии 295/30 и 335/25.
Брабус одлучи да го ограничи производството на само 10 примероци, со почетна цена од 427.000 евра.