Помина една деценија откако BMW го изненади светот со моделот i3, кој се покажа како многу успешен. Во текот на девет години продаде четврт милион примероци, што, земајќи го предвид неговиот „не-BMW“ карактер, не е лошо.
BMW i3 сè уште е еден од естетски поинтересните електрични автомобили на патиштата денес. Во иднина, сепак, треба да се спои со остатокот од опсегот. Барем така тврди шефот за развој на BMW, Френк Вебер, кому не му се допаѓа идејата за „BMW што не е BMW“.
„На многу луѓе им се допадна, но во очите на другите, i3 не беше вистинско BMW. Мал аутсајдер во училницата, ако сакате“, изјави шефот за развој на BMW, Френк Вебер, за Automobilwoche. „Нема да го правиме тоа повторно во оваа форма“, рече Вебер.
Во исто време, BMW е свесен дека на пазарот има побарувачка за ваков релативно достапен електричен автомобил.
„BMW дефинитивно треба да донесе достапен, компактен автомобил на пазарот“, призна Вебер за Automobilwoche. „Ние придаваме големо значење на клиентите да им понудиме најдобар можен пристап до брендот BMW. Затоа многу внимателно размислуваме за тоа како понудата за влез може да биде дел од семејството Neue Klasse“.