Бестселер на мали автомобили: „Opel“ ја претстави новата корса

Доаѓа новата Opel Corsa – и доаѓа оваа година. Уште посмела, уште поемотивна, поинтуитивна за управување и со целосно нови електрични и хибридни погони. 

• Мал и полн со карактер: со лицето на брендот Opel Vizor и нов дизајн на задниот дел

• Дигитален и интуитивен Cockpit базиран на Snapdragon® Cockpit платформи од Qualcomm Technologies, Inc., нова инфозабава со голем 10-инчен екран на допир во боја

• Уште попрецизно: нови Intelli-Lux LED® matrix светлa

• Corsa Electric: нов електричен мотор со 115 kW/156 КС и опсег до 402 km (WLTP)

• Хибрид за сите: новата Corsa е првиот Opel со 48-волтен хибриден систем

Новата Corsa воодушевува со својот нов дизајн, вклучувајќи го карактеристичното лице на брендот Opel Vizor напред и буквите на Opel поставени самоуверено во средината на задниот дел. Најсовремените технологии го прават возењето порелаксирано. Како опција, новата Corsa е опремена со целосно дигитален кокпит базиран на Snapdragon Cockpit платформи од Qualcomm Technologies со нова, интуитивen инфозабавен систем и 10-инчен екран на допир во боја. Intelli-Lux LED® matrix светла без сјај, кои Corsa ги донесе во сегментот на мали автомобили во 2019 година, се исто така уште подобри и попрецизни – сега со 14 LED елементи. А најновата интерпретација на бестселерот на мали автомобили може да се пофали и со висока технологија под капакот на моторот. Corsa Electric сега доаѓа и со поголема моќност и подобрена батерија што овозможува опсег до 402 km според WLTP. Останатите погони се исто така вистинска новина. Corsa е првиот модел на Opel кој ќе биде достапен како хибрид со систем од 48 волти. Така, новата Corsa им овозможува на клиентите избор на погони, од чисто електричен до хибридни и високоефикасни мотори со внатрешно согорување, што е незабележано во овој сегмент.

„Opel Corsa е бестселер повеќе од 40 години. Во изминатите две години беше најпродаваниот мал автомобил во Германија и во 2021 година најпродаван автомобил во Велика Британија. За нас, овој успех е потврда за нашата работа и дава дополнителна мотивација за уште поголемо напредување. Новата Corsa е уште помодерна, уште поемотивна и подобра. Со нејзиниот неверојатен дизајн, најсовремените технологии кои се карактеристични за повисоките сегменти и новата електрична и хибридна технологија без емисии, сакаме да ги инспирираме клиентите и да им покажеме што можат да очекуваат од еден мал автомобил денес“, изјави извршниот директор на Opel, Florian Huettl.

Смел, елегантен, полн со емоции: новиот дизајн на Corsa со Opel Vizor

Совршени пропорции и прецизност до најмалите детали, сето тоа спакувано во смел и елегантен изглед – ова е новата Opel Corsa. Дизајнерите го направија бестселерот на мали автомобили уште помодерен и уште постилски. Највпечатлива карактеристика е непогрешливиот Opel Vizor, карактеристичното лице на брендот кое ги краси сите нови модели на Opel. Црниот Vizor го покрива предниот дел на Corsa и беспрекорно ги интегрира решетката на возилото, LED предните светла и централниот Opel Blitz во еден елемент. Во зависност од нивото на опременост, логото на брендот на предната и задната страна е претставено во привлечна црна или мат сатенска сребрена боја. Оптичките „влезови за воздух“ во долниот дел на предниот браник се поголеми и поистакнати од порано, што ја прави Corsa уште повпечатлива на патот.

Страничниот поглед на новата Corsa импресионира и со карактеристичните линии. Се чини дека „пробиениот“ С-столб дозволува покривот, кој доаѓа во црна боја (во зависност од нивото на опременост), да „лебди“ над возилото. Задниот дел исто така прикажува јасна слика: табличката на Corsa сега се појавува, како што за прв пат беше видено пред неколку месеци на ограниченото издание „Opel Corsa 40“, во центарот на задната врата. И бојата Grafik Grey, достапна за прв пат за Corsa, помага на оваа најнова генерација да блесне во нов сјај.

Интуитивен и фокусиран на најважното: новиот дизајн на кокпитот

Благодарение на бројните нови карактеристики како новите модели на седиштата, новата рачка на менувачот и дизајнот на управувачот, кај Corsa се создава современа атмосфера во внатрешноста. Сепак, најважното – и визуелно и технички – е опционалниот целосно дигитален кокпит со нов инфозабавен систем. Интегрираната платформа Snapdragon Cockpit од Qualcomm Technologies има подобрена графика, мултимедија, компјутерска визија и вештачка интелигенција (AI) за да обезбеди поинтегриран, контекстуално свесен и постојано приспособлив систем на кокпит кој може да се развива за да ги задоволи преференциите на патниците.

Исто како и во развојот на најновата генерација на Astra, беше применет принципот „Детокс до максимум“: системот за навигација овозможува поврзани услуги, препознавање на природниот глас „Hey Opel“ и ажурирања преку воздух. Дополнително, дисплеите на 10-инчниот екран на допир во боја на навигацискиот и мултимедијалниот систем и на екранот за информации за возачот се уште појасни, така што сите важни информации можат да се видат во дел од секунда. А најновата генерација има уште еден адут. За прв пат, паметните телефони компатибилни со Apple CarPlay и Android Auto ќе бидат поврзани со мултимедијалните системи на возилото и исто така ќе се полнат - и двете безжично.

Уште попрецизно: Intelli-Lux LED® matrix светлa со 14 LED елементи

Од 2019 година, приспособливите Intelli-Lux LED® matrix светлата без сјај кај Corsa покажаа како иновациите во сегментот на мали автомобили се достапни за секого. Инженерите континуирано работат на нивен понатамошен развој и новата Corsa има придибивки од тоа. Вкупното 14 наместо осум поединечно контролирани LED-елементи обезбедуваат стадиумско искуство во возењето што сега ги „отсекува“ другите учесници во сообраќајот уште попрецизно од порано.

Има и бројни други најсовремени системи за помош кои го прават возењето и маневрирањето порелаксирано. Понудата се движи од новата панорамска камера за возење наназад со висока резолуција до приспособливиот темпомат и ограничувачот на брзината и странична заштита до предупредувањето за можен преден судир со автоматско сопирање при итни случаеви и детектирање на пешаци.

Помоќна, поефикасна: Corsa Electric со подобрена батерија и нов мотор

Opel ќе стане целосно електричен бренд во Европа до 2028 година, 12 модели се веќе електрифицирани денес - а Corsa беше пионер во демократизацијата на електричните погони во портфолиото на Opel. Затоа, не е изненадувачки што Corsa-e ја освои наградата „Златен управувач“ во 2020 година. Целосното електрично возење во Corsa значи: патување без емисија на штетни гасови без компромиси – и кога ги извршувате секојдневните задачи и кога возите поради задоволство.

Новата Corsa Electric сега го носи ова на повисоко ниво: со поширок избор, поголема моќност, подобрена батерија и поголем опсег. Corsa Electric ќе доаѓа со две опции за електричен погон: бестселерот на мали автомобили ќе се нуди со 100 kW/136 КС и дополнително подобрен опсег до 357 km, како и со 115 kW/156 КС и опсег до 402 km според WLTP. Така, Corsa Electric не само што е многу ефикасна – со својата електрична енергија од батеријата и вртежниот момент од 260 Nm, таа исто така обезбедува чисто уживање при возењето. И кога Corsa Electric треба да се наполни, тоа може да се направи брзо. При брз полнач, батеријата достигнува до 80 проценти од вкупниот капацитет за само 30 минути (20-80 проценти).

Најновата генерација освен одличен опсег овозможува и забава при возење со одговорност: за прв пат, Opel на клиентите ќе им понуди можност да се префрлат на хибрид со систем од 48 волти. Моторите од 74 kW/100 КС и 100 kW/136 КС доаѓаат со нов автоматски менувач со двојна спојка. Во иднина, тие ќе ја надополнуват широката палета на економични погонски верзии од високоефикасни мотори со внатрешно согорување до целосно електричната Corsa Electric, со што постојано ќе ја продолжат електрификацијата на брендот.

За ЕУРОИМПЕКС

Компанијата Еуроимпекс е основана 1990 година како мала трговска фирма за увоз-извоз. Започнува скромно и по осамостојувањето на Македонија, Еуроимпекс е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила од лесна категорија уште од далечната 1992 година, со првиот увоз на Peugeot автомобили.

Соработката со брендот Opel ја започнува кон крајот на 2020та година со што прераснува во Генерален увозник и дистрибутер на брендот OPEL за Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија; Овој успех го круниса 30 годишниот јубилеј на Еуроимпекс кој беше одбележан истата година.

Пропалестински протести низ САД, во Берлин и во Париз- уапсени се стотици студенти (ВИДЕО)

Најмалку 40 пропалестински протестни кампови се појавија во кампусите низ САД, по примерот на оној што се појави на Универзитетот Колумбија претходно овој месец.

Студентски протести избувнаа и во главниот град на Германија, каде денеска полицијата почна да го отстранува пропалестинскиот камп поставен од активисти пред парламентот, пренесе Индекс.

Демонстрантите во Германија бараат од владата да го прекине извозот на оружје за Израел и да го запре, како што ја нарекуваат криминализацијата на палестинското движење за солидарност, додека во САД студентите бараат прекин на огнот во Газа и прекин на соработката меѓу универзитетите и компаниите поврзани со Израел.

Повеќето собири во САД се мирни, но стотици студенти и други демонстранти се уапсени. Имаше и жестоки судири со полицијата.

Најмалку 100 студенти беа уапсени вечерва, главно на колеџот Емерсон во Бостон, додека дваесетина студенти беа приведени на Државниот универзитет во Охајо. Снимките од Колумбус, Охајо покажуваат судири меѓу полицајци и демонстранти кои се собраа во кампусот од минатата ноќ.

Полицијата им нареди на демонстрантите да си заминат, а оние кои одбија да заминат беа уапсени и обвинети за неовластено преминување, изјави портпаролот на универзитетот Бенџамин Џонсон, повикувајќи се на правила кои забрануваат ноќни настани.

Групата „Студенти за правда во Палестина“ на Државниот универзитет во Охајо ги предупреди демонстрантите на ризикот од апсење на вчерашниот протест, на кој се собраа стотици студенти. Студентскиот весник Лантерн објави дека во текот на ноќта биле уапсени околу 30 демонстранти.

„Срам да ви е ОСУ, нема да нѐ замолчите“, порача пратеникот Мунира Јасин Абдулахи во објава на Инстаграм.

Полицајци со штитови синоќа околу 22 часот се приближиле до група од околу 250 демонстранти. Студентите формираа заштитен круг околу кампот пред полицијата да уапси 30 демонстранти, според Лантерн. Толпата продолжи да вее знамиња и да скандира „нека се молат“.

Во вторникот двајца студенти на овој универзитет беа уапсени на одделен протест во кампусот. Еден од уапсените демонстранти не бил поврзан со универзитетот, според Columbus Dispatch.

Во меѓувреме, полицијата насилно расчистила шаторски камп во колеџот Емерсон во Бостон, а полицајците уапсиле 108 лица, според студентскиот весник Беркли Бикон. На видеата се гледа како полицијата ги тепа демонстрантите и ги соборува студентите на земја.

Бројот на протестни кампови во кампусите порасна на повеќе од 40, објави утринава NBC.

Демонстрантите се уапсени поради нарушување на мирот, пишува Беркли Бикон, а засега не е потврдено колку студенти има меѓу 108-те уапсени.

Охајо и Емерсон се само неколку од колеџските кампуси со апсења среде бранот пропалестински протести, по примерот на Универзитетот Колумбија во Њујорк, каде што демонстрантите почнаа да поставуваат камп среде кампусот минатата недела.

Кампови во знак на солидарност со Колумбија, каде што се појави првиот протестен камп, се појавија на Универзитетот Емори во Џорџија, Северозападниот универзитет во Илиноис, Универзитетот Корнел во Њујорк, Универзитетот Џорџ Вашингтон во Вашингтон, Универзитетот Принстон во Њу Џерси, Сити колеџот во Њујорк и Универзитетот Харвард во Масачусетс.

Студентите на Универзитетот Емори и колеџот Морхаус во Џорџија, исто така, организираа протести, а во средата имаше насилни судири и апсења на Универзитетот во Јужна Калифорнија и на Универзитетот во Тексас во Остин.

Берлинската полиција денеска ги демолираше шаторите пред парламентот, насилно ги отстрани демонстрантите и ја блокираше околината за да го спречи доаѓањето на другите демонстранти.

Берлинскиот логор „Besetzung Gegen Besatzung“ („Окупација против окупацијата“) беше отворен на 8 април, кога започнаа рочиштата за случајот на Никарагва, кој ја обвини Германија пред Меѓународниот суд на правдата (МСП) за „олеснување на геноцидот“ на Палестинците со воена и политичка поддршка на Израел.

„Идејата беше да се привлече вниманието на германското учество и активното олеснување на израелскиот геноцид во Газа“, рече организаторот на кампот Јара Насар.

Полицијата соопшти дека одлуката за забрана на кампот, кој доби дозвола на почетокот на протестот, е донесена поради повеќекратни прекршувања од страна на поединечни демонстранти, вклучително и употреба на неуставни симболи и забранети пароли.

„Заштитата на собирот не може да се гарантира во овој момент бидејќи јавниот ред и мир се значително загрозени“, рече портпаролката на полицијата Ања Диершкесаид, додавајќи дека шаторите морале да бидат отстранети поради локалните правила за одржување на тревникот.

„За германската влада тревата е поважна од животите на повеќе од 40.000 невини луѓе во Газа, кои беа убиени од израелската армија“, рече еден од демонстрантите.

Студентите го блокираа пристапот до престижниот париски институт за политички студии (Sciences Po) поради војната во Газа. Тие бараат Универзитетот да ги осуди постапките на Израел.

Извикувајќи ја својата поддршка за Палестинците, студентите денеска закачија палестински знамиња од прозорците и над влезот на зградата.

„Се надеваме дека протестите ќе се прошират на сите универзитети и пошироко... Нема да попуштиме додека не заврши геноцидот во Газа“, рече тој.

Во средата вечерта полицијата ја отстрани првата група студенти кои го блокираа Sciences Po, пренесоа француските медиуми.

На Боинг со 176 патници среде лет му отпаднал дел- морал принудно да слета

Авион на „Делта ерлајнс“ кој што утринава полетал од аеродромот Џон Кенеди (ЏФК) во Њујорк морал да сврти и да се врати на аеродромот поради дефект на опремата за итни случаи.

„Летот 520 на „Делта ерлајнс“ безбедно се врати на аеродромот околу 8:35 часот откако екипажот пријавил вибрации“, соопшти Федералната управа за авијација (ФАА). Пилотите веднаш по полетувањето пријавиле во контролата на летање дека почувствувале чудни вибрации и слушнале удар. Авионот летал 33 минути пред да се врати на ЏФК, пренесува ABC7 New York.

„Откако леталото безбедно слета, беше забележано дека во одреден момент тобоганот за итни случаи се оттргнал“, рече портпаролот на Делта. За време на инцидентот во Боингот 767 имало 176 патници, двајца пилоти и пет стјуардеси. Нема извештаи за повредени.

Патниците биле префрлени во друг авион и нивниот авион полетал во 10:59 часот, околу три часа подоцна. Авионот на кој му паднал тобоганот за итан евакуација е стар 33 години и нема да биде во служба додека Делта не ја процени неговата состојба. Од ФАА велат дека ќе го истражат целиот инцидент.

Lamborghini Urus се претвори во прв супер спортски СУВ со хибриден погон (ФОТО)

Со додавање на електричен мотор, Urus стана уште помоќен, но не и побрз.

Со оглед на моменталната состојба на пазарот, ваков деловен потег на Lamborghini е целосно очекуван. Понудата за моделот Urus е проширена со верзија SE со plug-in хибриден погон. Спротивно на очекувањата, воведувањето на електрична енергија не го намали бројот на цилиндрите, но Lamborghini остана верен на V8 твин-турбо моторот.

Произведува до 620 КС, а му се придружува моќниот електромотор од 192 КС, вграден во куќиштето на осумстепениот менувач. Синергетскиот ефект е 800 КС и 950 Nm, што ја прави оваа верзија најмоќна во гамата. Не најбрза, бидејќи со забрзување до 100 km/h за 3,4 секунди, SE заостанува зад перформансите на Performante. Достигнува 200 km/h за 11,2 секунди, што е дури и подобро од Performante. Максималната е 312 km/h, исто како и Ferrari Purosangue.

Од друга страна, SE може да се вози исклучиво на електрична енергија. Има батерија од 25,7 kWh, што не е мала, но затоа досегот е сепак скромен - само 60 километри. Новата верзија исто така го отфрла класичниот спру во корист на виртуелен LSD систем во комбинација со нова електрохидраулична мултидиск спојка, која го распределува вртежниот момент помеѓу оските.

Новите технологии заштедија 20 кг, но на крајот SE сепак е за дури 300 кг потежок од бензинската верзија. Вагата ќе покаже дури 2540 кг. Lamborghini вели дека SE е исто толку брз на патеката како и Performance, но под услов да возат на исти гуми.

Во секој случај, избраната клиентела добила можност да избере „позелен“ дизајн, кој им овозможува да ги задоволат своите еколошки погледи и да останат под покровителство на брендот.

Визуелно, сепак, SE се дистанцира со детали како што се нови светла, редизајниран заден капак и нови бандажи од 23 инчи Galanthus. Кабината има уште поголем екран (12,3") и нови материјали за тапацирот.

Да кажеме и дека се очекува почетна цена од 230.000 евра, што секако нема да биде пречка за успех на пазарот. На крајот на краиштата, практиката го покажа тоа бидејќи Urus е најуспешниот модел на Lamborghini во историјата, со продажба што ги надминува дури и најоптимистичките планови.

притисни ентер