Китев: Мицкоски е против ветингот

Со вчерашната изјава Христијан Мицкоски потврди дека тој и неговата ВМРО-ДПМНЕ се противат на ветинг на судии и обвинители.

Мицкоски и ВМРО-ДПМНЕ се против правдата, не сакаат професионализација на правосудството, независен и ефикасен правосуден систем.

Мицкоски е против ветинг, затоа сака да ги спаси судиите и обвинителите кои се го штитат криминалецот во бегство Никола Груевски.

Со оваа изјава Мицкоски се става во одрбана на судиите кои одолговлекуваат судски процеси. Спас на Груевски е единствената цел на Христијан Мицкоски.

Како по обичај, Мицкоски и ВМРО-ДПМНЕ се на спротивната страна на правдата. Тоа го докажуваат со кочењето на носењето на Законот за јавно обвинителство, го докажуваат и со изјавата на Мицкоски дека ветингот не е соодветно решение за зајакнувањето на капацитетите на правната држава.

Јасно е, Мицкоски не сака правда, не сака владеење на правото, не сака профеосналните и чесни судии и обвинители да се одвојат од оние кои се без интегритет и кои професионално ја вршат својата работа.

Мицкоски сака само обнова на „Сваровски" судството кое работеше по налози од белиот дворец, кое монтираше судски предмети и диктираше судски пресуди.

Тоа Мицкоски и ВМРО-ДПМНЕ нема да го дочекаат. Граѓаните нема да дозволат обнова на партиски контролирано судство.

Неопходен е целосен ветинг во судството.

Реформите во правосудството ќе продолжат. По 12 април и победата на колаицијата предводена од СДСМ започнува процес на ветинг за сите судии и обвинители.

Ветивме правда и продолжуваме да се бориме за неа.

Бетиане Китев, пратеник од СДСМ

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер