По 70 години , откриен дневникот на полската Ана Франк (ВИДЕО)

По речиси 70 години е откриен дневникот на полско – еврејската тинејџерка Ренија Шпигел , а бил скриен во трезор на една банка во Њујорк.

Нацистите ја убиел Ренија во 1942 година , токму кога наполнила 18 години , а нејзината приказна била премногу болна за да ја прочитаат мајка и и сестра и. Книгата „Дневникот на Ренија: Животот на една млада девојка во сенка на холокаустот“ ќе биде објавена од нејзиното семејство. Тие веќе го споредуваат со дневникот на Ана Франк, пренесува Си-Ен-Ен.

Издавачот на книгите „Пингвин“ ја опишува книгата како „извонредно сведоштво за ужасите на војната и животот што постои дури и во најтемните времиња“, а ќе биде објавена на 19 септември.

Девојчето живеело во градот Пржимил во југоисточна Полска, кое беше под советска окупација уште од 1939 година, се додека нацистичката Германија не го нападнала Советскиот Сојуз две години подоцна.

Дневникот е напишан на речиси 700 страници и започнува во јануари 1939 година, кога Рениа имала 15 години. Тоа е хроника за бегство од бомбардирањето на нејзиниот роден град, исчезнувањето на другите еврејски семејства и создавањето гета.

Ренија и нејзината сестра Елизабета (која е родена Аријана) се разделени од нивната мајка, која била на германската страна за време на војната. Скоро секој запис во дневникот завршува со „Бог и Булус ќе ме спасат“, при што Ренија го користи прекарот на нејзината мајка.

Како инспирирана поетеса, Ренија го наполнила дневникот со десетици песни, како и приказни за нејзината прва љубов, момчето Зигмунд Шварцер. Двајцата прв пат се бакнуваа неколку часа пред да пристигнат нацистите во Пржимил.

Ренија е убиена во јули 1942 година на 18-годишна возраст, откако нацистите откриле дека се крие во таванот на семејната куќа.

За прв пат НАСА најде шеќери во метеоритите

Меѓународен тим  научници во метеорити пронајде шеќери неопходни за настанување на живот.

Овој наод ја поддржува хипотезата дека хемиските реакции на астероидите, матичните тела на многу метеорити, создаваат витални состојки за живот, и дека метеоритите на Земјата и пренеле елементи потребни за да се појават животот, пренесува НАСА.

Екипа на планетарни научници откриле рибоза и други шеќери, вклучително и арабиноза и ксилоза на два метеорити. Рибозата е клучна компонента на молекулата на РНК (рибонуклеинска киселина) која ги копира генетските инструкции од молекулата на ДНК (дезоксирибонуклеинска киселина) и ги доставува до рибозомите кои ги читаат за да изградат специфични протеини потребни за да се одвиваат биолошките процеси.

„Претходно во метеоритите, најдовме други важни градежни елементи за живот, вклучително аминокиселини и нуклеобази. Но, недостасуваше шеќери, кои се неопходни елементи за создавање на процесите на живот“, изјави научникот Џошихиро Фурукава од јапонскиот универзитет Тохоку.

"Оваа најнова студија го дава првиот директен доказ за присуство на рибоза во вселената, односноно на метеоритите. Вонземскиот шеќер можел да придонесе за формирање на РНК на Земјата или појава на живот", додаде тој.

Научниците сега планираат да анализираат уште поголем број метеорити за да добијат поголем увид во количината и преносот на шеќер на овие вселенски тела.

Франција во шок- Кучиња до смрт изгризале бремена жена (ВИДЕО)

Безживотно тело на бремена жена е пронајдено во шума во близина на францускиот град Вилерс-Котеретс, која била изгризана до смрт додека ги шетала своите пет кучиња.

Според полициската истрага, бремената Елиса Пиларски (29) била убиена од кучиња за време на организиран лов на елени во шума во северна Франција. На нејзиното тело се утврдени неколку фатални каснувања на горните и долните екстремитети и на главата.

Полицијата тестирала 93 кучиња и отворила истрага за убиство. Тестовите ќе се споредат со примероците на ДНК земени од телото на Елиса Пиларски за да се утврди кои животни ја нападнале и ја изгризале до смрт.

Тестирани се и петте кучиња кои припаѓаат на убиената бремена жена, која била во шести месец на бременост.

Елиса пред да биде изгризана до смрт во саботата, му пратила порака на телефон на нејзиниот партнер  изразувајќи загриженост дека може да биде нападната од чопор кучиња. Тој, кога видел дека Елиза не се вратила,  се упатил кон шеталиштето каде го пронашол нејзиното тело. Тој, наводно, ги следел вознемирените крици на нејзините кучиња.

Младата двојка живеела во куќа близу шумата, а откако е пронајдено безживотно тело, партнерот на Елиса побарал помош од сосед, кој повикал полиција.

Чопорот кучиња ловеле елени во истата шума во саботата, пренесува Ле Куриер Пикард.

Ангела Ван Ден Берг, која го организирала ловот , потврди дека бил организиран во шумата во саботата, но, смета дека трагичниот настан немал никаква врска со нивните кучиња или ловот.

Француската актерка Брижит Бардо, истакната активистка за правата на животните, ги повика француските власти да ги укинат сите дозволи за лов оваа сезона што е можно поскоро. Француското ловечко здружение инсистира на тоа дека нема докази дека ловечките кучиња се одговорни за  смртта на бремената жена.

Последниот произведен Сааб е продаден на аукција за неверојатна цена

Помина малку повеќе од еден месец од аукцијата на која беше понуден последниот произведен Сааб.

Малку е да се каже дека тоа е дел од автомобилската историја. Сааб има направено толку многу измени во својата историја што вреди да се спомене постхумно. Дури и на овој начин, што потврдува дека тој сè уште има лојални обожаватели.

Последниот Saab, 9-3 Aero Turbo 4, беше произведен во 2014 година, а неговиот турбо-мотор со моќност од 220 коњски сили извози само 66 километри. овој автомобил го купи Клаус Спангард, а автомобилот го плати неверојатни 465 000 шведски круни или околу 45.500 евра, што е над сите очекувања.