Кога Илон Маск го претстави Сајбертрак во 2019 година, тој објави дека клиентите ќе можат да купат варијанта со еден мотор и погон на задните тркала за почетна цена од 39.900 долари, без субвенции или попусти. Сепак, тој план никогаш не се реализираше, иако моделот со погон на задните тркала беше претставен дури во април оваа година.
Сајбертрак со долг опсег и погон на задните тркала имаше почетна цена од 69.990 долари, без федералната субвенција за електрични возила од 7.500 долари. Со таа субвенција, цената беше 62.490 долари, што сè уште не е „добра зделка“ кога станува збор за пикапот на Тесла. Сепак, таа придобивка истекува на 30 септември, што дополнително го направи купувањето на оваа варијанта бесмислено. На крајот, моделот чинеше дури 10.000 долари повеќе отколку што беше кажано дека ќе чини во 2023 година.

Купувачите на овој модел мораа да се откажат од голем број клучни карактеристики што се наоѓаат во поскапата варијанта со двоен мотор и погон на сите тркала, која започнува од 79.990 долари.
Верзијата со заден погон произведуваше 315 коњски сили и 300 lb-ft вртежен момент, со забрзување од 0-100 km/h за 6,2 секунди и максимална брзина од 180 km/h. За споредба, моделот со погон на сите тркала произведува 440 коњски сили и 540 lb-ft вртежен момент, забрзува за 4,1 секунда и достигува речиси идентична максимална брзина.

Покрај значително послабите перформанси, купувачите на моделот со погон на задните тркала мораа да прифатат компромис во опремата: наместо електричната прекривка за товар, добија опционална мека церада, немаше приклучоци во товарниот простор, а адаптивното воздушно потпирање беше заменето со класични пружини, што ја намали можноста за товар од 1.134 на 910 килограми, а капацитетот за влечење од 3.400 на 2.000 килограми. Внатрешноста беше исто така „оскудна“ - седиштата беа тапацирани со ткаенина наместо со синтетичка кожа, греењето беше достапно само во првиот ред (без вентилација), задните патници немаа екран, а аудио системот беше намален на седум звучници наместо 15 во варијантата со погон на сите тркала.
Извор: Б92