Дизајнерската насока што ја следи „BMW“ предизвикува многу контроверзии со години - некои би рекле повеќе од две децении - а многумина го наведуваат познатиот модел „E65 7 Series“ од ерата на Крис Бенгл како пресвртница.
Сепак, се чини дека германскиот производител на премиум автомобили конечно пронајде победничка формула.

Како што се приближува воведувањето на првиот модел од серијата електрични возила „Neue Klasse“, јасно е дека новата дизајнерска филозофија наскоро ќе ја зафати целата гама на „BMW“ - вклучувајќи ги и моделите со мотори со внатрешно согорување - и тоа многу побрзо од очекуваното, пишува „CarScoops“.
Нова дизајнерска ера
„BMW“ ќе ја започне новата дизајнерска ера со воведувањето на втората генерација „iX3“ на Саемот за автомобили во Минхен овој септември, по што ќе следи следната генерација на Серија 3, која ќе се нуди и како модел со мотор и како електричен автомобил (но како две различни возила).
После тоа, се очекуваат значително редизајнирани верзии на постојните модели со мотори, почнувајќи од Серија 5.

Иако сегашната Серија 5 беше претставена дури во 2023 година, радикални промени во дизајнот веќе се во тек. Во последните неколку месеци, забележани се прототипови со модифицирани предни и задни делови.
Како што пишува „Autocar“, можни се и промени во ентериерот, како што е воведувањето на нов панорамски „iDrive“ систем.

Механичката основа на „CLAR“, што се користи во сегашните модели, ќе биде задржана, како и изборот на погонски склопови.
„BMW M5“ исто така ќе добие естетика на „Neue Klasse“, но ќе го задржи моќниот „plug-in“ хибриден 4,4-литарски V8 мотор.
„Neue Klasse“ опфаќа широк спектар
Други модели што ќе го добијат новиот дизајн се Серија 2, „X2“, Серија 7 и „X7“. Според раководителот на дизајнот на „BMW Group“, Адријан ван Хејдонк, целта е сите модели да изгледаат модерно и меѓусебно препознатливо, така што новата филозофија брзо ќе се имплементира низ целата гама.
„Ќе се погрижиме дизајнерскиот јазик што го развиваме сега – и кој го започнуваме оваа година на Саемот за автомобили во Минхен со првиот модел од „Neue Klasse“ – да биде применет на целото портфолио. Ниеден модел нема да биде изоставен“, изјави тој за „Autocar“.
„Не би било добро ниту за нас ниту за нашите клиенти ако има „нови“ и „класични“ модели на „BMW“. Го менуваме изгледот и чувството на целиот бренд „BMW“.“

Тој додаде и дека секој модел ќе го задржи својот карактер, и покрај заедничките дизајнерски елементи.
„Ќе има семејна сличност, но секој автомобил ќе има свој уникатен карактер – исто како и претходно. Сепак, сè ќе изгледа сосема ново многу наскоро.“
Ван Хујдонк истакна дека „практично целата понуда“ ќе биде обновена во следните „две до три години“, додека раководителот на одделот за производи на „BMW“, Бернд Кербер, изјави малку поширок временски период – „до три и пол години“ за целосна имплементација на дизајнот на „Neue Klasse“.
Кога го прашале зошто овој пресврт во дизајнот се случува толку брзо, Ван Хојдонк одговара дека причината е брзината на технолошките промени и растечката потреба на општеството за иновации.
„Денешното општество е повеќе желно за промени“, заклучил тој. Како да ни требаше уште еден потсетник дека светот се менува побрзо отколку што можеме да бидеме во чекор.
Подгответе се – револуцијата во дизајнот во „BMW“ започна и доаѓа побрзо отколку што можевме да очекуваме.
Извор: Б92