Годинава престижната титула автомобил на годината ја понесе „Тојота Приус“, а по него е БМВ Х1, кој ја доби титулата за увозен автомобил на годината, на третата позиција е кросоверот Хонда ЗР-В.

Според главниот инженер на „Prius“, ревитализацијата на овој модел била „екстремен случај“ бидејќи Акио Тојода, поранешниот шеф на Тојота, сметал дека Prius е отпишан и „зрел за пензија“ и дека треба да продолжи само како такси возило.

Сепак, другите инженери и планери верувале дека „Prius“ го чека подобра судбина, па целосно ја редизајнирале надворешноста и додале хибриден мотор под хаубата.


Во случајот на најновиот модел „Приус“,основата на хибридниот погон е дволитарски бензински мотор со максимална моќност од 111 kW (151 КС), поврзан со нов електричен мотор од 120 kW (163 КС).
Заедно, тие обезбедуваат максимална системска моќност од 164 kW (223 КС), што и овозможува на оваа Тојота да забрза од 0 до 100 km/h за 6,8 секунди.

Има и батерија со капацитет од 13,6 kWh. Времето за полнење на батеријата до 100 проценти капацитет на AC полначот (32A, 22 kW) трае четири часа, додека во зависност од брзината на возење, можете да патувате од 72 до 86 километри исклучиво со електричен погон (EV режим, WLTP стандард).
Наградата за јапонски автомобил на годината ја водат претставници од 39 земји, кои секоја година ги избира жири од 60 луѓе.