Fortune прво објави план за претплата што чини 1 УСД годишно за пристап до клучните функции, вклучувајќи твитирање, одговарање, ретвитување и допаѓање. По извештајот на Fortune, X ги откри деталите.
„Почнувајќи од 17 октомври 2023 година, почнавме да тестираме Not A Bot, нов метод за претплата за нови корисници во две земји. Овој нов тест беше развиен за да ги поддржи нашите веќе значајни напори за намалување на спамови, манипулација со нашата платформа и активност на ботовите“,објави компанијата.
„Ова ќе процени потенцијално моќна мерка што ќе ни помогне да се бориме со ботови и спамери на X, додека ја балансираме достапноста на платформата со мала надокнада. Постојните корисници не се засегнати во овој тест“, додаваат тие.
Новите сметки создадени во Нов Зеланд и Филипините прво ќе треба да го потврдат својот телефонски број, а потоа да платат годишен надоместок од 1 американски долари за користење на X. за објави, гледање видеа и следење сметки“, велат од компанијата.
„Оваа нова програма има за цел да се брани од ботови и спамери кои се обидуваат да манипулираат со платформата и да го нарушат искуството на другите корисници. Со нетрпение очекуваме наскоро да споделиме повеќе за резултатите“, се вели во соопштението на компанијата.
Одредбите и условите велат дека новата такса е бета-програма, а корисниците што ќе се пријават мора да се согласат на повторливи плаќања за претплата. Маск првпат навести за потенцијалот за наплата на сите корисници минатиот месец во разговор со Бенјамин Нетанјаху, премиерот на Израел, но сегашниот план е ограничен на нови корисници.
Логиката, рече тој, е дека ботови чинат „дел од денар“ за поставување, а зголемувањето на цената на сметката на „неколку долари или повеќе“ може да ги исклучи нивните создавачи. „Плус, секој пат кога креаторот на бот сака да направи друг бот, ќе мора да плати уште еднаш“, рече Маск.
Потегот за наплата на новите корисници доаѓа бидејќи Маск гледа алтернативни начини да заработи пари од рекламирањето и се залага X да стане апликација за „сите“, додавајќи дека бојкотот на огласувачот на неговото преземање и загриженоста за несоодветното управување со содржина предизвикале приходите од реклами да паднат за 60%.