Новиот хибриден систем го комбинира постоечкиот 2,8-литарски турбодизел мотор со електричен мотор-генератор, 48V литиум-јонска батерија и DC-DC конвертор. Оваа технологија овозможува помазно и потивко возење и на асфалт и во услови на терен.
Задржани можности за теренско возење
И покрај електрификацијата, Land Cruiser ги задржува сите свои легендарни можности за теренско возење. Возилото сè уште може да помине низ водни пречки длабоки до 700 милиметри благодарение на паметното позиционирање на компонентите на хибридниот систем.
„Хибридниот 48V систем е дизајниран за едноставна интеграција без компромис со перформансите на теренско возење“, истакнува Тојота во соопштение за медиумите.
Клучни предности на новиот систем
Малку хибридниот систем носи неколку значајни подобрувања. Прво на сите, постои порамномерен систем за старт-стоп, моторот е потивок и стартува побрзо со помалку вибрации. Јапонците нагласуваат полинеарно забрзување и ефикасна регенерација на енергија. Таа попријатна работа резултира со порафинирано однесување во градот.
Возачите можат да изберат помеѓу два режима на работа на системот за стоп-старт: НОРМАЛЕН и ДОЛГ, при што ДОЛГАТА верзија го држи моторот исклучен подолго за поголема ефикасност.

Лесна батерија
Литиум-јонската батерија со капацитет од 4,3 Ah тежи само 7,6 килограми и се наоѓа под подот на багажникот, без значително да влијае на корисниот простор. Кога е целосно наполнета, обезбедува до 12 kW моќност и 65 Nm вртежен момент.
Новиот Land Cruiser Hybrid 48V е изграден на платформата шасија-на-рам Toyota Global Architecture (TNGA), што обезбедува уште поголема цврстина потребна за тешки услови на терен со безбедно однесување на пат.
Овој благ хибриден систем неодамна го воведе Toyota во новиот модел Hilux, што укажува на проширување на електрификацијата низ гамата на теренски возила на јапонскиот производител.