Многу дилеми се појавија во јавноста откако граѓанското здружение за човекови права „Од нас, за нас“ на социјалните мрежи објави наводни содржини и илустрации од учебници за второ одделение со кои тврдат дека меѓудругото се промовираат хомосексуалноста, трансродовата идеологија и промискуитетот кај децата.
Министерката за образование Мила Царовска и денеска категорична дека се шират лажни вести, а користените илустрации воопшто не се дел од учебници и материјали од нашиот образовен систем.
-На ист став се и од невладината организација „ХЕРА“ која е вклучена во изработката на пилот проектот за сексуално образование. За Канал 5 велат дека овој предмет не се воведува задолжително, туку ќе биде изборна настава во 9 одделение, според сите меѓународни стандарди, за што ќе бидат прашани и родителите на учениците.
- Случајот „Јавна соба“ е еклатантен пример зошто нас ни е потребно сексуално образование. Бидејќи во самата програма за сеопфатно сексуално образование, еден од едукативните модули се однесува на насилството. Во делот на насилството младите ќе имаат можност да научат какви форми на насилство постојат, како да ги препознаат, како да побараат помош., вели Бојан Јовановски за Канал 5.
Јовановски објаснува дека целта на сексуалното образование е младите да научат да се заштитат себеси, како физички така и психички, а не да се менуваат поимањата за трансородови идеологии или хомосексуалности.
- Прашањето во однос на хомосексуализам не се обработува во сексуалното образование како нешто за кое ние сакаме да го промовираме. Она што го учи сексуалното образование е практично да знае дека постојат најразлични групи во општетството, којшто се ранливи, маргинализирани и кон кои треба да се однесуваме со одредена почит и толеранција, изјави Јовановски.
Во новата концепција која е објавена на страната на МОН во делот за „родова сензитивност/рамноправност“ меѓудругото се образложува оправданоста за сексуално образование како придонес за намалување на распространетите родови стереотипи, нееднаквост, дискриминација и насилство.