Некогаш претставник на ултимативниот off-roader под терминот за огромна моќ и луксуз, тој добиваше бројни верзии низ годините, а сите понови отидоа во насока на намалување и оптимизацијата, што укажуваше дека Toyota целосно ќе го електрифицира во барем една верзија.
Неговото име е Land Cruiser Se и ќе биде првиот целосно електричен SUV од Toyota и јапонската автомобилска индустрија. Досега тоа е концепт за кој Toyota не зборува многу.
Фокусот на ова возило е на просторноста и удобноста, како и на асфалтот. Така, Toyota ја истакнува тишината на работата и тишината како резултат на имплементацијата на електричниот погон.
На крајот на краиштата, изгледот со гуми за патишта и пониската висина на подот укажува дека Toyota не го гледа ова возило подалеку од земјени патишта и надминување на рабници. Во исто време, овој LC не е мал, долг е 513 cm и широк речиси два метри.
Можеби најголемата иновација во кабината е имплементацијата на т.н управувачки јарем што Toyota веќе го воведе на Lexus. Модерно и многу комплицирано решение кое веројатно ќе заживее на сериските автомобили.
Техничките податоци се непознати, но судејќи според она што го има Mercedes во G-Class или новодојдените како Rivian, Toyota ќе треба да понуди многу. И не мислиме само на дострелот и моќноста.