Двете компании ја проценуваа можноста за заеднички развој на нивните почетни градски електрични возила. Но, Volkswagen сепак ќе работи самостојно на својот сличен модел ID 1, кој ќе започне да се произведува во 2027 година.

Наместо тоа, на Рено ќе му помага неименувана кинеска производна компанија, за која се верува дека е снабдувач, а не производител на автомобили.

„Сакав да покажам дека европската индустрија може да работи заедно како тим, па мислам дека ова беше изгубена можност“, изјави извршниот директор на Групацијата Рено, Лука де Мео, за Ројтерс по завршувањето на преговорите со VW, но работата на Твинго продолжи.
Ретро супермини треба да биде претставен на крајот на 2025 година и да се најде во продажба во првите месеци од 2026 година, според сегашните планови. Комплетирањето на концептот се случи на почетокот на оваа година, а Renault се обврза на 24-месечен развојен циклус.

Де Мео изјави за Autocar дека партнерството со неименуваната кинеска компанија е клучно за постигнување на оваа амбициозна временска рамка за развој и изнаоѓање на ефикасности што компанијата може да ги примени за да ги намали трошоците.
Запрашан како Renault ќе го направи Twingo профитабилно, тој рече: „Ќе го постигнеме ова со радикално менување на производниот инженеринг и изворите на компоненти“.
Планот на Renault е повеќе да не бара од добавувачите да ја развиваат секоја главна компонента од почеток, според деталните спецификации, туку да го користат, кога е можно, она што веќе постои во другите автомобили.

„Имаме истражување кое докажува дека новото Twingo ќе има 75% помало влијание врз животната средина од просечниот европски автомобил сега“, рече Де Мео. „Кога сите автомобили во Париз би биле мали и економични како Твинго, би го ослободиле просторот на патиштата еднаков на површина од 60 фудбалски терени! А Париз е прилично мал град...“
Забрзувањето на развојот на мали електрични автомобили како Твинго е особено важно во овој контекст, предложи Де Мео, бидејќи „властите ќе ги затворат градовите за автомобили со мотори со внатрешно согорување“.
Шефот на производството на Рено, Бруно Ванел, рече дека соработката со кинеската компанија значи дека Рено има подобар увид во „технологијата што доаѓа и можеме подобро да се прилагодиме на новите технологии, да преземеме помал ризик и да трошиме помалку за развој“.

Рено сè уште нема одлучено која фабрика ќе го произведува Twingo, но Ванел рече дека индустрискиот комплекс ElectriCity, лоциран во северна Франција, овозможува локално производство по конкурентни цени.
„Имаме батерии кои се произведуваат и склопуваат во близина на фабриките. Електричниот мотор е изграден недалеку од тоа [во Cléon]. Фабриката што ги прави Scenic и Mégane ќе ги направи Renault 5 – така што сите електрични автомобили во прилично големи количини, што го држи трошокот долу“, заклучи Ванел.