Сите ќе се произведуваат во новата дивизија Ampera, а Renault има големи очекувања за електрифицираните верзии на легендарните Four и Five, и конечно прифатливата Twingо EV – најавено за 2026 година.
Пред неколку недели Renault официјално го објави формирањето на новата европска дивизија, Ampere, која ќе ги произведува идните електрични модели на француската марка. Сега производителот од Булоњ-Биланкур ги откри новите планови за електрификација на својата палета. Имено, новиот план се состои од лансирање на седум електрични модели до 2031 година. Од нив, два модели ќе бидат од новата генерација. Сите нови модели ќе ги произведува нова дивизија - Ampere, а ќе се базираат на две наменски платформи, дизајнирани од темел. Тоа се архитектури AmpR Small (CMF-BEV) и AmpR Medium (CMF-EV).
Во исто време, Renault вели дека нивните идни електрични модели ќе бидат дистрибуирани во сегментите A, B и C. Французите очекуваат сегментот на субкомпактен и компакт да претставува 75% од пазарот на електрични возила до 2030 година. Првиот електричен модел во оваа нова гама веќе е лансиран во 2022 година. Тоа е Renault Megane E-Tech. По него ќе биде лансиран новиот Scenic E-Tech кој ќе дебитира на пазарот во 2024 година. Исто така, по овие два модели, во 2024 година ќе пристигне новиот електричен Renault 5 EV, потоа Renault 4 EV од 2025 година и Renault Twingo EV во 2026 година. Дополнителни два нови електрични модели ќе бидат лансирани во 2027 и 2028 година како замена за Megane E-Tech и Scenic E-Tech.
Покрај новите модели на Renault, Ampere ќе произведе два електрични модели за Alpine, потоа новата генерација на Nissan Micra, како и електричен SUV за Mitsubishi. Овде е важно да се напомене дека Ampere ќе ги поддржи и плановите за електрификација на Dacia со помош на нови софтверски системи.
Повеќето од споменатите модели ќе се произведуваат во Франција, во фабриките во Дуаи и Mобеж. Куќиштата за батерии и сродните компоненти ќе се произведуваат во Руиз, додека електричните погони ќе се склопуваат во Клеон. Рено наведува дека производствениот капацитет во овие фабрики ќе се зголеми од 400.000 на 620.000 возила годишно до 2028 година. Така, Renault сака да продаде 300.000 електрични автомобили до 2025 година и милион такви автомобили до 2031 година.
Со поделбата на Ampere, Renault планира да ги намали трошоците за производство за 40% до 2028 година. Трошоците за производство на батерии ќе бидат пониски за 50%, додека трошоците за електричните мотори ќе се намалат за 25%. Ќе се намали и цената на платформите. Трошоците за производство на каросеријата ќе бидат помали за 15 отсто, а трошоците за логистика за дури 50 отсто. На овој начин, Renault сака да постигне паритет меѓу електричните модели и оние со класични мотори до крајот на 2028 година.
Проектираните приходи се предвидува да се зголемат од 2,8 милијарди евра во 2023 година на 10 милијарди евра во 2025 година и дополнително да надминат 25 милијарди евра до 2031 година..