Приходите паднале за околу 11 отсто, што значи дека компанијата загубила 5,2 милијарди евра во споредба со 2023 година, објави Евримагаци.
Извршниот директор Холгер Клајн истакнал дека клучните проблеми се високите трошоци за реструктуирање од 600 милиони евра, како и слабата побарувачка за електрични возила. Покрај тоа, компанијата се соочува со огромен долг од над десет милијарди евра, поради што планира значителни промени за да стане попрофитабилна.
ЗФ веќе најави отпуштање на 4.000 работници, додека во Германија до 2028 година ќе бидат укинати дури 14.000 работни места. Компанијата на крајот на 2024 година вработувала 161.631 работник, што е намалување за 4 отсто, додека во Германија бројот на вработени е намален на 52.000.
И покрај тешката ситуација, ЗФ планира да исплати дивиденда од 40 милиони евра на градот Фридрихсхафен, кој поседува 93,8 отсто од компанијата преку фондацијата Цепелин. Оваа одлука наиде на критики, со оглед на големите загуби и отпуштања.
Иднината на гигантот ЗФ е неизвесна, особено за фабриката во Сарбрикен, каде во 2024 година беа отпуштени 1.300 работници, а можни се дополнителни кратења. Во исто време, компанијата бара стратешки партнери во секторот на погонски системи, но не размислува за целосна продажба.
ЗФ се надева дека ќе стане лидер во новите технологии преку реструктуирање, но со оглед на нејзините моментални финансиски проблеми, закрепнувањето ќе биде долго и неизвесно.