Кинеските новитети изгледаат одлично, а технолошки воопшто не заостануваат зад европската конкуренција. Напротив, тие често нудат повеќе од нивните реномирани ривали. А ако на тоа се додаде барем 20 отсто пониската цена, јасно е дека на традиционалните производители не им оди најдобро.
Ако ги погледнеме официјалните резултати, бројките јасно укажуваат на присуство на кинески производители. На пример, кинескиот BYD, како еден од најголемите производители на електрифицирани возила, во август минатата година продаде само 186 автомобили. Една година подоцна, месечната продажба порасна на 2.685 примероци, а неговиот Atto 3 беше продаван повеќе од BMW Серија 5 или Mercedes E-Class.
МГ од понудата на SAIC влезе во листата на најпродавани многу високо со моменталната продажба. Продажбата скокна од минатогодишните 5.338 примероци во август на 14.411 примероци, а само оваа година во Европа продаде 132.785 примероци. На пример, MG4 стигна до 40-те најпродавани модели во Европа, а MG имаше подобра продажба од Volvo, Suzuki и Mini.
Огромен раст бележи и Smart со 3.715 продадени автомобили во август, додека Geely може да се задоволи со Lotus, но и од Polestar и донекаде Lynk моделите.
Праведно е да се каже дека не растат само кинеските брендови. Тесла забележа плус и со некои автомобили донесени од Кина, како и Jeep, Cupra, Renault, па дури и со луксузниот Lexus.