Тука првенствено се мисли на САД, каде пикап возилата сè уште се најпопуларен сегмент.
Станува збор за стартап наречен „Slate Auto“, зад кој, меѓу другото, стојат големи играчи како најбогатиот човек на светот, милијардерот Џеф Безос. Тоа е аскетски пристап во кој достапноста е примарна цел.
Со други зборови, иако е електричен, овој модел е дизајниран на начин што, на пример, би бил произведен во Русија и во него би уживале сите оние кои својот автомобил го користат исклучиво за превоз од точка А до точка Б.
Дури и името е создадено без многу филозофија. „The truck“ Камион, тоа е името на автомобилот што ја „редефинира пристапноста“ и апелира до возачите на кои автомобилската индустрија заборавила.
Не само што нема инфозабава, туку овој автомобил е поедноставен до крајност. Прозорците се движат рачно, нема радио или звучници, нема централна конзола или прегради на вратите. Внатрешноста е претежно изработена од пластика. Покрај класичните челични бандажи, купувачите можат да изберат и само една боја на каросеријата - сива.
Наместо споменатата инфозабава, ќе добиете Bluetooth звучник и можност за поврзување на мобилен телефон, нешто слично како што нуди „Dacia“.
Под хаубата има еден електромотор се наоѓа на задната страна и произведува 148 kW. Се нудат две батерии - помала со 52,7 kWh за досег од 240 km и поголема со 84,3 kWh, која обезбедува досег до 390 km. Се полни со моќност до 120 kW. Пикапот долг 4,43 метри со носивост до 650 kg брза до 145 km/h со забрзување до 96 km/h за 8 секунди, напред има багажник од 200 литри. Има и друга страна, а тоа е дека компанијата ќе понуди бројни опции за персонализација, наводно повеќе од 100 опции. Можеби најдоброто нешто се опциите за надградба на задниот дел кога камионот ќе стане како „Defender“.
Производството треба да започне кон крајот на 2026 година, а се планира преземање на постоечката фабрика на средниот запад на САД.
Кога производството ќе достигне полн капацитет, „Slate“ планира да произведува 150.000 возила годишно. Веќе е можно да се резервира камионот Slate со депозит. Точната цена сè уште не е позната, но со даночниот кредит за електричните возила, таа треба да биде под 20.000 долари. Според извештајот на InsideEVs, основниот модел најверојатно ќе чини околу 27.500 долари.