Главниот „улов“ кај овој патнички авион е што новата форма ја намалува потрошувачката на гориво и бучавата за дури 50 проценти. Имено, новиот тип на патнички авион ќе усвои дизајн кој ги интегрира крилата со трупот, а креаторите велат дека тоа ќе ја намали потрошувачката на гориво и бучавата.
Дизајнот на интегрираните крила би можел да ја намали потрошувачката на гориво за дури 50%, изјавија претставници на калифорниската стартап компанија „JetZiro“ и „Siemens“ на конференција во Лас Вегас.
Концептот на авион со интегрирани крила, каде што крилата беспрекорно се вклопуваат во трупот, е стар повеќе од 100 години. Првпат го опиша рускиот пилот Николај Војводски, но најчесто се поврзува со воени авиони, пишува „Live Science“.
Патнички авиони конвенционално имаат усвоено долг, тубуларен труп со крила кои не се спојуваат во една рамна површина. Тоа е затоа што префрлањето на нов дизајн на авион се сметаше за комерцијално ризично.
Спротивно на тоа, авионите со интегрирани крила може да ја намалат потрошувачката на гориво и да бидат потивки, благодарение на повисоките соодноси на подигање и влечење (т.н. финес на авионот) и подобрата интеграција на бучните погонски системи.
Претставниците на JetZir велат дека нивниот дизајн со интегрирани крила бара пократок и поширок труп кој се спојува со крилата за да обезбеди подигање, а со тоа ја намалува потребната површина и создава полесен авион со помало отпор. Големината на моторот исто така е намалена, благодарение на намалената тежина и отпорот, што значи дека повеќе патници можат да се вклопат во релативно помалиот авион.
Новиот авион ќе биде 100 проценти компатибилен со одржливо воздухопловно гориво, како и способен да користи водородно гориво - со долгорочна цел да лета со нула емисии. Ќе има капацитет за 250 патници и домет од 9.250 километри. На конференцијата во Лас Вегас, претставници на „JetZir“ најавија продукциско партнерство со !Siemens! да помогнат во реализацијата на овој авион до 2030 година - што тие признаа дека е многу кратка временска рамка.