Пендаровски во Нови Сад ќе се обрати на 4-от Регионален младински форум

 Претседателот Стево Пендаровски, кој се наоѓа во официјалната посета на Србија, денеска во Нови Сад ќе учествува на 4. Регионален младински форум.

Пендаровски ќе има свое обраќање на претседателскиот панел „Обраќање на младите пред претставниците на влаcта: презентирање на политичкиот дијалог пред милениумците", заедно со српскиот претседател Александар Вучиќ и претседателот на Словенија, Борут Пахор.

Вчера Пендаровски се сретна со Вучиќ при што освен за зајакнувањето на билатералните односи, разговарале и за француската иницијатива за нова променета методологија во водењето на претпристапните преговори со ЕУ. Тој уште еднаш го истакнал ставот дека за нас не постои друга одржлива алтернатива и гаранција за стабилност, сигурност и просперитет, освен полноправно членство во Унијата.

– Во овој контекст ме радува фактот што и од Скопје и од Белград упатуваме јасни пораки дека Европската унија не треба да заборави на западниот Балкан, за кој перспективата за членство во ЕУ е единствена гаранција за стабилност, сигурност и просперитет и всушност е единствена одржлива опција. Европската интеграција на регионот е најдобриот начин што ќе овозможи демократска трансформација на нашите општества, просперитет и зајакната регионална соработка, изјави Пендаровски.

За разлика од него, Вучиќ повтори дека и за Србија целта е членството во ЕУ, и веќе има отворано 17 поглавја, но со францускиот „нон-пејпер" документ многу работи се нејасни.

– ЕУ сега во овој момент бара начин, поради Преспанскиот договор да ја задоволи Македонија, за Албанија е малку потешко, да отвори преговори....кога ќе ги прашате, а што потоа, што кога ќе се отварат преговорите, во март или во мај во Загреб, никој нема одговор во ЕУ што ќе биде потоа со преговорите со Србија и Црна Гора, па и со Северна Македонија откако ќе ги отвори преговорите. Таков план немаме видено досега. Затоа до нас во регионот е да отвараме повеќе автопатишта, пруги, се повеќе да се спојуваме и да соработуваме, да бидеме се поуспешни, изјави Вучиќ, во контекст на иницијативата за „Мал Шенген".

И Пендаровски ја оцени иницијативатат за „Мал Шенген" како одлична, истакнувајќи дека тоа не е алтернатива на ЕУ, за што добил потврда и од францускиот претседател Макрон.

– Тој треба да се менува, да се шири и да ги опфати сите шест држави од Западен Балкан, без да го прејудицирам идниот статус на Косово, треба да се најде решение за сите држави да влезат во оваа иницијатива, бидејќи така може да имаме сите бенефиции и поголем пазар, и сите без надворешна пресија да се однесуваме како Европјани, рече Пендаровски.

На оваа констатација на Пендаровски се надоврза и Вучиќ кој кажа дека „Мал Шенген", односно слободното движење на капиталот, на стоки, услуги и луѓе се суштина на напредокот и тоа е прогресивна иницијатива и најдобро нешто во регионот во изминатите 30 години.

– Ние немаме покровители тука и сами се договараме. Со Заев и со Рама многу лесно се договараме. Отворени сме и за другите, па и за Приштина, сакакаме и тие да влезат, бидејќи сите ќе имаме огромна корист, или според Светска банка сите би имале околу три милијарди заштеда, а тоа не се мали пари, кажа Вучиќ, кој додаде дека „има будали кои него и Еди Рама ги обвинуваат дека ја прават четврта Југославија или Голема Србија и Голема Албанија, што не одговара на вистината".

Кривичен му одреди притвор од 30 дена на Љупчо Палевски

Судија на претходна пстапка во Основниот кривичен суд во Скопје, му одреди мерка притвор во траење од 30 дена на Љупчо Палевски осомничен за убиството на 14- годишната Вања Ѓорчевска и Панче Жежовски (74).

-Заради интерес на медиумите кои ја следат работата на судот, ја информираме јавноста дека осомничениот за двојното убиство во Скопје и Велес од ноември минатата година, Љ.П. кој на 15.05.2024 година беше екстрадиран од Р.Турција, по наредба на судија на претходна постапка денска беше спроведен во Основниот кривичен суд Скопје за да се произнесе во однос на мерката притвор определна во негово отсуство, а по предлог на Основното јавно обвинителство – Скопје. По признесување на осомничениот во присуство на неговиот бранител, поставен по службена должност, судија на претходна постапка донесе решение со кое на осомничениот му се определува мерка притвор во траење од 30 дена која започнува со нејзино реализирање од денот на неговиот прием во Истражниот затвор Скопје, а заради постоење на околностите од чл. 165 ст. 1 точка 1,2 и 3 односно, постојат околности дека може да се даде во бегство, може да ја попречи кривичната постапка со влијание врз сведоците, и околности кои упатуваат дека ќе го доврши или повтори кривичното дело, стои во соопштението од Кривичен.

Против ова решение странките имаат право на жалба пред Кривичниот совет на овој суд, наведуваат од Основниот кривичен суд.

Палевски, кој беше спроведен од полицијата со спуштена глава, прашан од медиумите да дали ги сторил убиствата и дали ќе се брани со молчење рече „не“.

Тој е првпат изведен пред судија на претходна постапка по екстрадицијата од Турција, каде побегна и потоа беше фатен од тамошната полиција.

Патник загина во силни турбуленции за време на лет, авионот принудно слета (ВИДЕО)

Сингапур ерлајнс го објави денешниот инцидент, кога авионот со 211 патници доживеал силни турбуленции и принудно слетал во Тајланд.

Сингапур ерлајнс го објави денешниот инцидент, кога авионот со 211 патници доживеал силни турбуленции и принудно слетал во Тајланд, а објавиле дека на летот починал 73-годишен маж од Велика Британија и изјавиле дека причината најверојатно е срцев напад.

Во овој инцидент биле повредени повеќе од 20 луѓе, а сега се појавија и видео снимки од леталото за време на турбуленциите.

На социјалната мрежа Икс, поранешен Твитер, се појави видео на кое се гледа како се тресе во авионот, а неколку секунди подоцна авионот буквално „пропаѓа“ што резултира со паѓање храна и работи од кабината.

Во тој момент еден човек од силината на турбуленциите буквално ја удира главата во таванот.

Еден од патниците рече дека авионот доживеал „драматичен пад“, што значи дека луѓето кои не носеле појаси „летале кон таванот“.

Сликите објавени на социјалните мрежи покажуваат оштетување на таванот на кабината, како и храна, прибор за јадење и други остатоци расфрлани по подот по инцидентот.

„Летот SK321 на Сингапур ерлајнс, кој патуваше од Лондон Хитроу за Сингапур на 20 мај, наиде на сериозни турбуленции на пат. Можеме да потврдиме дека во авионот има повредени и една жртва. Сингапур ерлајнс изразува длабоко сочувство до семејството на починатиот. Нашиот приоритет е да им обезбедиме секаква можна помош на сите патници и членови на екипажот.“

Сервисот поскап од автомобил: Ролс Ројс чини 65.000, а за сервис се потрошени 73.000 евра

Половените луксузни автомобили можеби на почетокот имаат добра цена, но тие се јама без дно кога станува збор за одржување.

Веројатно сте фантазирале да купите малку постар премиум автомобил по изненадувачки ниска цена, посакувајќи да можете да возите во луксузен автомобил за многу помалку пари отколку што чини нов.

Како, на пример, овој „Rolls-Royce Phantom“ од 2004 година.

Наведен на 69.950 долари, изгледа како добра зделка за некој што планира да издвои толку пари за автомобил, со оглед на тоа што чинеше (тогаш) нов 320.000 долари, што е еквивалент на нешто повеќе од 531.000 американски долари денес кога ќе се земе предвид инфлацијата .

Љубителите на автомобили без сомнение ќе бидат воодушевени што ќе можат да возат таков луксузен автомобил со 6,8-литарски V12 мотор кој има 459 КС (338 kW).

Но, тој мотор, како и сите други луксузни карактеристики, се причина купувачот да се држи настрана од овој „Phantom“.

Затоа што кога нешто ќе тргне наопаку со едно од овие стари луксузни возила, трошоците за поправка се астрономски.

Во овој случај, како што покажува приложената фактура, дури 78.913,57 долари се потрошени на последниот сервис на автомобилот извршен во 2023 година!

Иако рекламата го истакнува ова како предност и показател за „внимателно одржување и внимание што е посветено на ова возило“, во реалноста тоа е сериозно предупредување за потенцијалните купувачи кои мислат дека добиваат луксузен автомобил за „мали пари“, освен ако тие се подготвени за трошоците за одржување.

притисни ентер