Неговиот изум е наречен „Rapid Electric Vehicle Retrofit (REVR)“ и треба да послужи во хибридизацијата на класичните автомобили, со прифатлива цена и релативно едноставна инсталација.
Тоа е наједноставниот начин да се постави електричен мотор на возило со мотор на внатрешно согорување, вели Бартон, а иновативноста на идејата се потврди со освојувањето на регионалната награда за иновации.
Охрабрен од ова, Бартон најавува дека ќе започне бизнис со производство на неговите комплети за конверзија и ќе претвори дури милион автомобили во хибриди.
За разлика од претходните решенија кои се базираа на замена на моторот со електрични мотори, „REVR“ сетот само додава електричен мотор на постоечкиот погон, без интервенција во постојниот погонски систем на возилото.
Тоа е компактен мотор со висока енергетска густина, технологија на аксијален магнетен тек.
Во него, наместо роторот да се врти внатре во статорот, роторите во облик на диск се вртат до централно лоцираниот статор, па магнетниот тек (флукс) се движи аксијално низ моторот, наместо радијално.
Ова им дава на моторите значително потесен профил и до 85% помала маса и поголем вртежен момент, но тие се нешто поскапи за производство и, поради поголемата маса што ротира далеку од оската, по правило, тие работат на пониски револуции. Тие, сепак, се идеални за да бидат помошни мотори на „направи сам“ хибридни возила.
Идејата на Бартон е да вгради такви мотори во самото тркало, на двете задни тркала на автомобилот. Инсталирањето треба да биде многу едноставно - склопот треба да се „зашрафува“ на главата, помеѓу склопот на сопирачката и тркалото.
Секој од моторите ќе има моќност од 50 kW (67 КС), а ќе биде поврзан со специјална „LFP“ батерија, која ќе се наоѓа во багажникот на возилото.
Австралискиот иноватор признава дека сè уште не ги разработил сите детали, но вели дека комплетот за конверзија на автомобил може да чини нешто повеќе од 5.000 долари кога ќе се појави на пазарот.
Тој очекува тоа да се случи во рок од една година, а со текот на времето цената може да падне на околу 3.200 долари. Очекуваниот опсег на такво склопување на класичниот автомобил би му дал околу 100 километри автономија на електрична енергија.