Производителот на автомобили, кој вработува околу 6.000 работници во својот голем производствен погон во Сандерленд (Велика Британија), веќе во ноември минатата година објави дека глобално ќе отпушти 9.000 работни места поради послаба продажба и зголемени трошоци.
Сепак, јапонскиот радиодифузер NHK вчера соопшти дека очекува тој број да се зголеми повеќе од двојно.
„Нисан“ сè уште официјално не ги коментираше обвинувањата, но се очекува да ги објави финансиските резултати за фискалната година што заврши во март.
Се очекува компанијата да забележи нето загуба до 3,8 милијарди фунти поради серија отписи на нејзините деловни единици.
Ова ќе бидат првите финансиски резултати што „Нисан“ ќе ги објави откако назначи нов извршен директор минатиот месец.
Иван Еспиноза издаде „значајно“ намалување на прогнозата за бизнисот на Нисан пред само три недели.
Доколку се потврдат извештаите за отпуштања, тоа би претставувало намалување од 15 проценти на вкупната работна сила во компанијата.
Не е познато дали фабриката во Сандерленд ќе биде вклучена во најавените отпуштања или во планираното намалување на производството до 20 проценти, како што се шпекулираше претходно.
Од Брегзит, Нисан постојано ја доведува во прашање иднината на фабриката во Сандерленд, иако продолжи со инвестициските планови.
Од 2023 година, компанијата инвестираше 2 милијарди фунти во објектот.
Оваа година, Нисан, исто така, обезбеди финансирање од британската влада за изградба на нова фабрика за производство на електрични погонски склопови во Сандерленд.
Сепак, високиот извршен директор на „Нисан“, Алан Џонсон, минатиот месец предупреди дека се потребни дополнителни субвенции, велејќи дека Велика Британија „не е конкурентна локација“ за производство на автомобили.
Нисан, како и другите производители, се соочува со предизвици на повеќе фронтови.
Американските царини од 25 проценти за целиот увоз на автомобили дополнително го зголемија притисокот врз синџирот на снабдување и продажбата.
Продажбата, исто така, се намали поради послабото од очекуваното усвојување на електрични возила.
Сепак, повеќето автомобили произведени во Велика Британија ќе бидат предмет на царина од само 10% откако минатата недела беше постигнат трговски договор меѓу Велика Британија и САД.
Моментално, автомобилите од Сандерленд не се извезуваат во САД; поголемиот дел од него е наменет за европскиот и домашниот пазар, објавува „Скај њуз“.