Плановите за реструктуирање на Nissan не биле доволно убедливи за претставниците на Honda, а тоа бил клучен предуслов за спојување во холдинг-компанија со задржување на двете марки, пишува Kyodo, повикувајќи се на анонимни информирани извори.
Двата јапонски производители на автомобили се согласија во декември да започнат преговори за спојување и потпишаа меморандум за разбирање.
Според тогашниот план, компаниите сакале подоцна да го донесат Mitsubishi во холдинг-компанијата, во која Nissan е најголем акционер со 24 отсто удел.
Комбинираната компанија, составена од трите горенаведени производители на автомобили, можела да се справи со продажбата на осум милиони возила годишно, соопшти тогаш агенцијата Никеи.
Тоа би ја сместило компанијата меѓу најголемите светски производители на автомобили, но сепак би била под јапонската Toyota (регистрирајќи продажба од 11,2 милиони во 2023 година) и германскиот Volkswagen со 9,2 милиони продадени возила.