Славниот Аргентинец, роден во 1911 година, а почина на 84 години во 1995 година, одбележа епоха во мотоспортот и беше петкратен светски шампион.
Имаше 24 победи и 35 подиуми, а Ел Маестро, како што го нарекуваа, беше рекордер во своето време и долго време важеше за најдобар возач досега.
Колку тој бил ценет и почитуван меѓу љубителите на мото спортот и Формула 1 покажува и податокот дека автомобилот што го возел во шампионската 1954 година е продаден за рекордна сума на пари.
Аукциска куќа во Штутгарт организираше продажба на автомобилот на Фанџо, кој го конструираше Мерцедес, за кого во тоа време возел.

Поточно, станува збор за Mercedes B196 Streamleaner, во кој победи на трката за ГН на Аргентина, која особено се поврзува со Аргентинците.
Автомобилот е продаден за 53 милиони долари, што е нов рекорд. И претходниот го држеше автомобилот на Фанџо, кој беше продаден во 2013 година за 23,35 милиони евра.
Трансакцијата се случила во музејот на Мерцедес во Штутгарт, а купувачот сакал неговиот идентитет да не се открива.
Кој беше Хуан Мануел Фанџо?
Роден е во Буенос Аирес на 24 јуни 1911 година, како четврто од шесте деца. Починал на 17 јули 1995 година и беше најдобриот Формула 1 возач во текот на 1950-тите, каде што освои пет титули, што беше рекорд долго време, а само многу години подоцна го собори Михаел Шумахер.
Фанџо сè уште го држи рекордот за процент на победи на трки, победувајќи на 24 од 52 трки што ги возел, што е 46,16 проценти.
Неговото семејство е по потекло од Италија, а тој го имал прекарот „Ел Чуеко“, што значи „кривоног“, а го добил поради неговата способност да ја свитка левата нога околу топката за да ја шутне кон голот и бил голем љубител на фудбалот.
Тој на 13 години го напуштил училиштето за да работи како асистент на механичар, а со тоа станал вешт возач, што било забележано додека го отслужувал воениот рок, па командирот го вработил како негов личен возач.
По војската, тој ја отворил својата прва гаража и почнал да се натпреварува на локални трки. Тој беше аргентински шампион во 1940 и 1941 година. За малку ќе се откажал од моторните трки кон крајот на 1940-тите, бидејќи за време на трката се тркалал по падината, а неговиот совозач починал во прегратките на Фанџо кога го пронашол.
Фанџо влезе во Формула 1 на зрела возраст, веќе во неговите 40-ти, но тоа не го спречи да стане еден од најголемите што некогаш седнале зад воланот.
Во „најбрзиот циркус“ возеше за Алфа Ромео, Масерати, Мерцедес и Ферари. Титулата ја освои во 1951, 1954, 1955, 1956 и 1957 година.

Фанџо стана светска вест во 1957 година кога беше киднапиран од маскирани и вооружени членови на Фидел Кастро, кој во тоа време започнуваше револуција. Сето тоа се случило во хотелот „Линколн“ во Хавана, откако трката за Големата награда на Куба, која не беше во календарот на Формула 1, беше организирана во Куба, а по неа настана драма.
Мотивот на луѓето на Кастро беше да го киднапираат најпопуларниот Формула 1 возач за да го свртат вниманието на сите на нивната борба, но и на неспособноста на режимот.
Фанџо е ослободен по 28 часа заробеништво, а изјавил дека добро се однесувале со него и дека немал никакви проблеми додека бил киднапиран, па дури и давал поддршка на киднаперите.
- Ова е уште една во низата мои авантури. „Ако бунтовниците го направија тоа за добра цел, тогаш јас како Аргентинец го прифаќам“, рече Фанџо.
Самиот Шумахер еднаш рече „Фанџо е на многу повисоко ниво од мене“ на прашањето дали се смета себеси за најдобар Формула 1 возач на сите времиња, што доволно говори за ликот и делото на славниот Аргентинец.