Тоа значи дека претходниот договор меѓу двете марки истекува на крајот на оваа година, оставајќи време за уште еден специјален автомобил. Таа улога ја презеде Alpina B8 GT, најмоќниот сериски автомобил што оваа специјална марка со седиште во Бухло некогаш го има произведено.
Alpina B8 GT е опремена со моќен твин-турбо, 4,4-литарски V8 мотор специјално дотеран да испорачува 625 коњски сили и дури 850 Nm вртежен момент. Тоа е зголемување од 12 КС и 50 Nm во споредба со Alpina B8. Во исто време, тоа е само една коњска сила помалку од најмоќниот бензински автомобил на BMW, M5 CS, кој развива 626 КС. Сепак, Alpina B8 GT има дополнителни 100 Nm вртежен момент во однос на моќниот M5.
B8 GT е вистинска луксузна ракета на тркала, на која му се потребни само 3,3 секунди за да забрза од 0 до 100 km/h, додека спринтот од 0 до 200 km/h трае само 10,5 секунди. Овој луксузен седан лесно достигнува максимална брзина од 330 km/h. Alpina дополнително го адаптираше осум-брзинскиот автоматски менувач, развиен во соработка со ZF, за да се справи со дополнителниот вртежен момент на моќниот V8 мотор.
За разлика од BMW M8 Gran Coupe, кој користи оригинален M мотор под ознаката S63, Alpina B8 GT ја користи стандардната верзија N63, што го прави поблиску до M850i отколку M8. Секако, тоа беше поентата – како и кај другите модели на Alpine, целта на B8 GT не е доминација на тркачките патеки, како кај моделите М на BMW, туку удобно и исклучително брзо „голтање“ километри на автопатите.
Производството е ограничено на само 99 примероци, од кои само 20 автомобили ќе бидат достапни во двобојна комбинација на каросеријата, која комбинира сина или зелена со црна боја. Сите автомобили доаѓаат со суптилни аеродинамички додатоци од карбонски влакна, вклучително и поистакнат заден дифузор. Карактеристичните 21-инчни тркала Alpina Classic се обложени со гуми Pirelli P Zero. Внатрешноста е целосно обложена со кожа со дрвени облоги и специјална ознака B8 GT.
Промените се заокружени со метални влошки во држачот за чаши, потпишани од Буркард Бовенсипен, основачот на Alpine, кој почина во октомври 2023 година.