Звучи малку морбидно, но погребните возила може да бидат и убави и пред сѐ елегантни. Тоа најдобро го покажа преработката на Тесла и Масерати, додека оваа преработка сепак може да предизвика поделени мислења.
Станува збор за модификација на малото Peugeot 208 што ни доаѓа од Аргентина. Оваа многу успешна и пред се неочекувана модификација базирана на мал градски автомобил ја потпишува Карозадос Росано. Интересно е што ова не е прва модификација на 208 во оваа насока од оваа компанија, како што слични модификации се направени и на други модели на Peugeot.
Предниот дел на автомобилот останува оригинален, исто како и задниот сегмент во однос на задните светла и браниците. Сите сличности застануваат тука бидејќи сѐ друго е ново. Најочигледно е издолжувањето, односно зголемувањето на меѓуоскиното растојание. Овој модифициран 208 станува најдолгиот Peugeot, подолг дури и од моделите 508 и 5008.
Во исто време, линијата на покривот е подигната, а резултатот е поставување на нова задна врата. Странично според намената е поставено едно големо стакло, а можеби единствен визуелен недостаток се бандажите од 15 инчи кои делуваат уште помали.
Очекувано, внатрешноста е целосно реконструирана одзади. Покриен е со Nappa кожа, а има и LED осветлување. Овде не се важни перформансите, па под хаубата останува истиот мотор, основниот 1.2 со 83 КС и 118 Nm.
Цената не е позната, но веројатно е прифатлива со оглед на изборот на оригиналниот автомобил. На крајот на краиштата, единствено важно е да не се возите позади.
Подолу е уште еден интересен римејк од 2016 година. Овој пат се работи за Citroen C4.