Од почетокот на производството во 1949 година, произведени се 5.114.969 примероци, а дел од нив се произведени во фабриката во Копер, Словенија. Автомобилот остана во производство до 1990 година, кога последниот примерок беше произведен во Португалија, но и денес често можеме да ги видиме на патиштата низ светот, вклучително и кај нас.

Citroen започна да го развива TPV („Toute Petite Voiture“ или „многу мал автомобил2“) во средината на 1930-тите, со цел да произведе разновиден, сигурен и пред сè евтин автомобил. За прв пат бил претставен како прототип во 1939 година во Париз до кога беа произведени 250 примероци, но вистинската премиера на истото место ја имаше дури во 1948 година.

Го придвижуваше мал двоцилиндричен мотор со воздушно ладење со зафатнина од 375 кубика со само 9 КС. Можеше да вози до 50 km/h, што се покажа како доволно за да започне моторизација на француските семејства со пониски примања кои никогаш порано не можеа да си дозволат автомобил.
2CV беше вистински хит, па веќе во 1950 година клиентите чекаа и до шест години за него. Во меѓувреме пристигнаа и комбињата за испорака, како и Сахара со два мотори од 12 КС. Подоцна светлината на денот ја видоа бројни верзии, но и поцивилизирани модели како Ами и Дајана.

За да го одбележи својот 75-ти роденден, Citroen одлучи да направи снимање со неколку специјални модели, вклучувајќи и прототип од 1939 година. Врвот на обележувањето ќе се случи на 7. октомври, кога Citroën ќе изложи 75 примероци на 2CV во Конзерваториумот Citroën во предградието на Париз, Aulnay-sous-Bois.