Ова поглавје е за атмосферскиот мотор 6,5 V12. Петтиот по ред мотор кој го носи потписот на Lamborghini заминува во пензија, барем во ова електрифицирано издание. Lamborghini ги имплементираше V12 скапоцените камења во два уникатни модели базирани на Aventador. Тоа се купето Invincible и родстерот Autentica.
А имајќи предвид дека каросеријата на двата уникатни автомобили се направени од карбон, ова ја подигнува целата понуда на ново ниво. Сè уште анонимните сопственици биле активно вклучени во создавањето на овие ремек-дела на автомобилскиот инженеринг, но тоа не значи дека добиле попуст.
Напротив, тие се веројатно најскапите Lamborghini автомобили, кои стојат покрај нивните постари браќа - автомобилите Sesto Elemento, Reventon и Veneno.
Митја Боркерт, шеф на дизајн во Lamborghini, рече дека двата болида се „инспирирани од возењето на патеката и опкружувањето со високи октани“, а дизајнерите дале сѐ од себе за да бидат креативни на оваа V12 платформа.
Визуелно е невозможно да се избере омилен. Не е ни потребно бидејќи и двата се напојувани од 6.5 V12, во неговата финална верзија со 780 КС и 720 Nm, како кај верзијата Ultimae. Со ова, Lamborghini за последен пат ја истакна приказната за Aventador пред фокусот да се префрли на наследникот. Ако ѝ се верува на компанијата, моментално нè делат „неколку недели“ од премиерата.