Истражување: Црвените автомобили почесто учествуваат во сообраќајни несреќи

Бојата на автомобилот најчесто го одразува карактерот на сопственикот, што го вклучува и начинот како тој вози.

Како што е познато, конзервативните возачи претпочитаат монохроматски автомобили, додека други претпочитаат светли бои. Сепак, повеќето возачи ги следат актуелните трендови при изборот. А меѓу нив, трендовите речиси секогаш ја заобиколуваат црвената боја. Судејќи според податоците на платформата CarVertical, тоа не е толку лошо, бидејќи токму црвените автомобили имаат поголема веројатност да доживеат несреќа.

Земјите со топла клима имаат повеќе возила со позабележителни светли нијанси во споредба со постудените земји. Возењето светол автомобил во Норвешка, Канада или Шведска предизвикува чудење, додека тоа е сосема нормална појава во Калифорнија или на италијанскиот брег.

Постои и практична причина за изборот. Како општо правило, белите автомобили се попопуларни во потоплите клими бидејќи белата боја ја рефлектира сончевата светлина и на тој начин не го фаворизира загревањето на автомобилот. Од друга страна, црните автомобили се речиси секогаш избор за службени возила на високи државни службеници, но и за деловни автомобили.

Белата е најпопуларна боја во Австралија (39,1% од вкупниот број возила) и во ЕУ (26,8%). Австралијците претпочитаат сребрени (15,9%) и сиви автомобили (14%), додека Европејците претпочитаат сиви (25,9%) и црни возила (24,5%). Сличен избор имаат и Американците, но нивниот прв избор е црното.

„71% од автомобилите проверени на нашата платформа беа монохроматски - црни, бели, сиви или сребрени. Тоа само докажува дека луѓето се прилично конзервативни кога станува збор за купување возило“, вели Матас Бузелис, експерт за автомобили и шеф за комуникации во carVertical.

И додека во 2002 година речиси и да немало бели автомобили, денес уделот на белите автомобили скокнал на 18%. Истовремено, значително се намалило учеството на сивата и сребрената боја, од 42 отсто во 2002 година на денешните 26 отсто.

Некои бои, како црната, се константни и нивната пропорција не се менува значително со текот на времето.

Според истражувањето на carVertical, бојата на возилото има влијание и врз веројатноста да се повредите во сообраќајна несреќа. 60% од црвените автомобили проверени на платформата учествувале во сообраќајни несреќи, што ја прави оваа боја најопасна за возење.

Кафеавата (59%) и црната (57%) се исто така бои на автомобилите кои завршуваат во сообраќајни несреќи почесто од другите, а потоа следат жолтата (55%), сината (54%), белата (50%) и сивата (50%) ).

„Не е изненадување што црвените автомобили почесто се вклучени во сообраќајни несреќи. Спортските автомобили обично имаат црвена боја, а љубителите на брзината имаат тенденција да избираат црвени автомобили повеќе од конзервативните возачи. Тоа е доволно за да се погоди зошто црвените болиди се на врвот на оваа листа“, објаснува М.Бузелис.

Значи, ако планирате да купите црвен автомобил, размислете повторно. Ако купувате користен, проверете го темелно, а ако сакате нов црвен автомобил, сè ќе биде во ред сѐ додека не е спортски автомобил, сугерира оваа студија.

Масерати од 750КС изгледа како Бетмобил и „лета“ со 335 км/час (ВИДЕО)

Mansory ја покажа својата најнова креација за Maserati MC20 која има неодолива сличност со Batmobile.

Познатиот тјунер објави дека MCX Pergusa е достапен во ограничен број, односно само пет примероци, што покажува колку внимание посветиле на овој дизајн бидејќи е уште поексклузивен во споредба со претходните проекти.

Нови се карбонските делови на каросеријата, промените во внатрешноста и подобрениот погон. И можеби овој модел потсетува на Mansory's MC20 Widebody, но оваа верзија има нов отвор за воздух, малку поинаква аеродинамика заедно со веќе споменатата каросерија.

MCX има поголеми доводи за воздух на предниот дел на автомобилот, бројни отвори на хаубата и браниците, а профилот открива 21-инчни предни и 22-инчни задни бандажи. Има и пошироки штитници за кал, поголеми доводи за ладење и помасивни прагови на вратите.

Назад има големо крило, хаубата е испреплетена со повеќе отвори и има двоен дифузер со четири издувни цевки.

Во традицијата на Mansory, внатрешноста може да се прилагоди според вкусот на купувачот. Презентираниот пример има портокалов и црн тапацир, безбедносните појаси се во портокалова боја и го имаат логото Mansory на нив, а златни детали ја красат централната конзола заедно со повеќе карбонски влошки.

Што се однесува до техничките аспекти, Mansory се забавуваше со електрониката на моторот и го инсталираше својот издувен систем со високи перформанси. Сега 3.0-литарскиот V6 твин-турбо мотор развива импресивни 750 КС и 880 Nm вртежен момент.

Тоа е значително зголемување од 120 КС и 150 Nm повеќе од стандардниот Maserati MC20.

MCX забрзува од 0 до 100 km/h за 2,6 секунди, што значи дека му се потребни 0,3 секунди помалку за да достигне 100 km/h во споредба со стандардниот модел. Максималната брзина е зголемена за 10 km/h на 335 km/h.

Цената за тие пет ексклузивни примероци не е позната.

Дали Ердоган ги штити терористите- над 1.000 припадници на Хамас се лекуваат во турски болници

Турскиот претседател Реџеп Таип Ердоган (70) изјави дека повеќе од 1.000 членови на милитантната палестинска организација Хамас, која многу земји ја сметаат за терористичка група, се лекуваат во болниците низ Турција.

Ердоган, како што пренесува „Гласот на Америка“, го ревидирал својот став дека Хамас е „движење на отпорот“.

Турски функционер набрзо се огласи и појасни, велејќи дека претседателот погрешил и мислел дека луѓето од Појасот Газа се лекуваат во болниците во Турција.

„Ако го наречете Хамас терористичка организација, тоа ќе нѐ растажи“, рече Ердоган по состанокот со грчкиот премиер Киријакос Мицотакис во Анкара.

Токму Мицотакис, зборувајќи за војната во Израел, го нарече Хамас терористичка организација, што очигледно го погоди Ердоган:

„Не мислиме дека Хамас е терористичка организација. Повеќе од 1.000 членови на Хамас се лекуваат во нашите болници“, рече турскиот претседател.

Сепак, турски функционер кој сакал да остане анонимен, појаснил дека претседателот генерално мислел на Палестинците од Појасот Газа, каде што Хамас е на власт, наместо на самите членови на оваа милитантна група.

„Претседателот се изрази погрешно, мислеше на 1.000 жители на Газа кои се на лекување, а не на членовите на Хамас“, рече тој.

Агенцијата Ројтерс неуспешно се обиде да го утврди потеклото, односно кои се Палестинците кои се лекуваат во Турција. Во ноември минатата година, властите во Анкара објавија дека помагаат да се евакуираат десетици ранети или повредени жители на Газа, вклучително и голем број заболени од рак и нивни придружници, откако Израел започна копнена офанзива на оваа палестинска енклава.

Наоми Кембел блесна на црвениот тепих во Кан- сите зборуваат за нејзиниот фустан (ФОТО)

 Многу ѕвезди се појавија за премиерата на Furiosa: A Mad Max Saga на Канскиот филмски фестивал. 

Меѓу нив беше и супермоделот Наоми Кембел. На црвениот тепих прошета во смела модна комбинација. Таа носеше црн фустан со прерамки со мониста. Фустанот има проѕирни делови, поради што долната облека на Наоми стана видлива.

Наоми овој пат сама прошета на црвениот тепих. Во последните неколку месеци, Наоми наводно се зближила со филмскиот продуцент Мохамед Ал Турки и биле видени заедно на неколку настани. Но, Мохамед го прескокна Кан.

Furiosa: A Mad Max Saga беше премиерно прикажан на Канскиот филмски фестивал. Во него, меѓу другите, играат и Крис Хемсворт, Ања Тејлор-Џој и Том Бурк.

Се чинеше дека публиката го сака новиот акционен филм, а екипата доби неверојатни шестминутни овации. Ања беше пресреќна од реакцијата на толпата, додека Крис изгледаше многу емотивно.

„Работевме многу напорно на овој филм и ќе биде интересно да видиме што ќе направите од него. Ви благодариме“, изјави режисерот Џорџ Милер по премиерата.

притисни ентер