По успешните преговори со синдикатите на крајот на минатата година, раководството на Фолксваген покажа подготвеност да направи промени со тоа што се согласи на значително намалување на сопствените плати.
До 2030 година менаџерските плати и бенефиции ќе се намалат за околу 300 милиони евра, што е процент повисоко од намалувањето на платите на обичните работници. Оваа одлука претставува само дел од планираните заштеди кон кои се стреми компанијата.
Според последниот годишен извештај, Volkswagen минатата година продал 4,8 милиони возила ширум светот, што е пад од само 1,4% во споредба со 2023 година. Најбарани беа SUV моделите, кои учествуваа со дури 47% од вкупната продажба со раст од 1,4%. Tiguan и T-Roc водат на листата на најпродавани модели, а T-Roc очекува нова генерација оваа година.
Сепак, љубителите на кабриолети ќе бидат разочарани бидејќи T-Roc Cabrio, последниот модел со подвижен покрив во понудата на Volkswagen, дефинитивно излегува од производната линија во 2026 година во фабриката во Оснабрик. Истата судбина го чека и Arteon Shooting Brake, кој остана во понудата откако производството на основниот Arteon беше прекинато во 2023 година.
Гласините од компанијата сугерираат дека и популарното Polo би можело да биде повлечено од производство до 2030 година, отстапувајќи го местото на новиот електричен модел ID.2, што јасно покажува во која насока се движи иднината на оваа германска компанија.