Го нарекуваат Луцифер: Целото тело му е истетовирано, па дури и очите (ФОТО)

„Некои велат дека изгледам како убиец, ѓавол, Луцифер, па дури и ме нарекуваат луд. Сепак, на многу фанови им се допаѓаат моите тетоважи и едвај чекаат да ја видат новата.“

„Ќе продолжам со тоа, без разлика дали тоа им се допадна на некои луѓе или не, изјави Реми.

Се претставува како Реми и е жив доказ дека луѓето можат да станат зависни од тетоважи. Со нив го покрил речиси целото тело, па дури и белките на очите.

Тој не открива колку пари или колку време потрошил за тетовирање, но затоа без никакво двоумење го покажува своето тетовирано тело на Инстаграм, а таму има над 160.000 следбеници.

Многумина таму го почитуваат и го нарекуваат „царот“, па дури и неговата партнерка Сара, на која и е прекрасен.

Реми ужива во вниманието и не се мачи, вели тој, со негативните коментари.

- Некои велат дека личам на убиец, Луцифер, па дури и ме нарекуваат луд. Но, на многу фанови им се допаѓаат моите тетоважи и едвај чекаат да ја видат новата. Ќе продолжам со тоа, без разлика дали тоа им се допаѓа на некои луѓе или не – коментира Реми, а пренесува The Sun.

Туристичкиот сектор бара поддршката да продолжи, надлежните најавуваат дигитализација и промоци

Министерот за економија, Бектеши и директорот на Агенцијата за поддршка и промоција на туризмот, Јаневски најавија дека приоритет во наредниот период ќе бидат дигитализацијата и промоцијата на земјава како атрактивна туристичка дестинација.

Туризмот ја живее новата реалност, се менува. Треба да се прилагодиме, а каков туристички сектор ќе изградиме, зависи само од нас. Досегашните мерки за надминување на корона кризата дадоа резултат, но поддршката мора да продолжи. Годинава беше добра, но полоша од 2019-та.

Ова е заклучокот од денешниот настан со кој беше одбележан Светскиот ден на туризмот, 27 Септември.

Министерот за економија, Крешник Бектеши и директорот на Агенцијата за поддршка и промоција на туризмот, Љупчо Јаневски најавија дека приоритет во наредниот период ќе бидат дигитализацијата и промоцијата на земјава како атрактивна туристичка дестинација, додека претставниците од туристичкиот сектор побараа поддршката да продолжи и државата заедно со нив, да учествува во развојот на оваа стопанска гранка. Туризмот, според нив, уште трпи последици од корона пандемијата. Годинава, истакнаа, беше добра, но полоша од 2019-та, со двојно помал број чартер летови.

-Туризмот ги даде очекуваните резултати. Сезоната беше успешна благодарение на владините мерки и политики, креирани заеднички со приватниот сектор. „Дома си е дома" и ваучерите за поттикнување на туризмот ги привлекоа домашните туристи, а безбедносниот печат значително придонесе за странските гости, рече Бектеши.

Туризмот, додаде, во светски рамки беше еден од најпогодените сектори.

-Владата го поддржа со конкретни мерки и активности. Според сите показатели, годинава се постигнати очекуваните резултати. Имајќи ги предвид бројките, мерките дадоа видливи резултати. Во периодот јануари – јули 2021 во однос на истиот период лани, бројот на туристи е зголемен за 56,6 отсто или регистрирани се 320.000 туристи кои оствариле над еден милион ноќевања, напомена Бектеши.

Директорот Јаневски укажа на промените кои ги предизвика корона пандемијата.

-Се менуваат пазарите и целните групи. Туристите се повеќе бараат природа, зелено, авантура. Понудите ќе бидат поинакви од оние досега. Ќе има се помалку масовни тури и повеќе селктивни форми на туризам. Тоа значи дека и промотивните канали преку кои треба да се обратиме до тие целни групи, треба да бидат дигитализирани. Агенцијата заедно со Министерството за економија и туристичките работници во наредните една до две години ќе ја создаде платфдорма Е-туризам, истакна Јаневски.

Агенцијата, најави Јаневски, во 2022 година повеќе ќе работи на дигитализација и на промоција, ќе се обиде да привлечеме што повеќе тур-оператори.

-Ќе се обидеме да ја конектираме земјава со другите дестинации, да имаме поголем реален туристички раст, да создадеме одржливост на дестинацијата. Ако 2020-та пораката беше зелено закрепнување, а годинава инклузивност – ни останува заднички да го градиме новиот туристички сектор, потенцира Јеневски.

Владимир Граматиков од Сојузот на стопански комори (ССК) рече дека финансиските пакети овозможија туризмот да остане на нозе, но поддршката мора да продолжи.

– Да продолжиме со развој на секторот, но заедно со државата. Туризмот уште трпи последици од корона пандемијата. Очекувам силна поддршка од државата, финансиска, но и во форма на промоција. Финансиските пакети донесени минатиот период дадоа ефект, но ако сакаме да се вратиме на здрави нозе, поддршката мора да продолжи. Ние ќе даваме предлози, очекуваме слух и од другата страна како досега. Очекуваме и поголема промоција, да ја вратиме државата повторно на светската мапа, да ја вратиме и довербата на странските туристи, рече Граматиков и додаде дека на туризмот треба да се гледа како на сектор кој може да придонесе за економско заздравување, зашто ефектите се видливи на краток рок.

Според него, оваа сезона е многу подобра од минатата.

-Очекувавме повеќе странски туристи, но се вратија само дел од традиционалните, како холандските и полските. Наредната година очекуваме повеќе да се вратат. Во аутгоинг туризмот резултатите се одлични. Најбарани дестинации беа Турција и Египет, потоа Грција и Албанија, рече Граматиков.

На настанот беше пренесена и пораката од Светската туристичка организација според која – не смее да се заборави никој, ни најмалиот чинител во државата. /МИА

Заев: Туризмот во периодот јануари-јули 2021 година е зголемен за 56,6 отсто

​Мерките на Владата даваат видливи резултати, туризмот во периодот јануари-јули 2021 година е зголемен за 56,6 отсто во споредба со истиот период претходната година, напиша на Фејсбук премиерот Зоран Заев.

-Денеска го одбележуваме Светскиот ден на туризмот, под глобалното мото „Tourism for inclusive growth”.

Владата со конкретни мерки, во консултација со сите чинители во секторот, ја поддржа оваа индустрија која беше една од најпогодените од пандемијата во светски рамки. Мерките кои се имплементирани, годинава дадоа видливи резултати: бројот на туристите во јули 2021 година изнесува 136.291, од кои 66,4 отсто се домашни туристи, а 33,6 отсто се странски туристи. Бројот на ноќевањата во јули 2021 година изнесува 618.314, од кои 83 отсто се од домашните туристи, а 17 отсто од странските туристи, напиша Заев.

Во периодот јануари-јули 2021 година, во однос на истиот период од претходната година, бројот на ноќевањата е зголемен за 46,4 отсто, истакна Заев и посочи дека кај домашните туристи има зголемување за 36,4 отсто, а кај странските зголемувањето е за 79 отсто.

-Како главни проекти кои придонесоа за зголемување на бројот на туристи беа кампањата „Дома си е дома" и ваучерите за домашен туризам, додека кај странските туристи безнедосниот печат (safe travel stamp). Секторите туризам и угостителство и оваа година беа поддржани со директни грантови од страна на Владата, напиша на ФБ премиерот Заев.

Бензините поевтинуват, а дизелот поскапува за еден денар

Новата цена на ЕУРОСУПЕР БС – 95 ќе биде 72 денари за литар, ЕУРОСУПЕР БС -98 ќе се продава за 74, ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) за 63, а Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) за 65 денари.

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 од полноќ се намалуваат за еден денара по литар, а на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) и на Екстра лесното масло за домаќинство (ЕЛ-1) се зголемуваат за еден денар, соопшти Регулаторната комисија за енергетика.

Новата цена на ЕУРОСУПЕР БС – 95 ќе биде 72 денари за литар, ЕУРОСУПЕР БС -98 ќе се продава за 74, ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) за 63, а Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) за 65 денари.

Малопродажната цена на Мазутот М-1 НС се зголемува за 0,599 и килограм ќе чини 39,780 денари.

РКЕ информира дела во изминатиот седумдневен период референтни цени на светските берзи во просек бележат намалување само кај бензинот за 3,175%, додека кај останатите е регистрирано зголемување и тоа кај дизелот за 1,873%, кај екстра лесното масло за 1,964% и кај мазутот за 1,141%.

притисни ентер