Сè уште нема ограничувања за некои делници, но тоа може да се промени. Се чини дека ограничувањето на брзината (најверојатно 130 km/h) може да се наметне од климатски причини.
Пресудата на Вишиот управен суд Берлин-Бранденбург, врз основа на тужбата на здружението за заштита на потрошувачите Deutsche Umwelthilfe и здружението за заштита на животната средина БУНД, практично ја задолжи федералната влада да донесе итни мерки за поголема заштита на квалитетот на воздухот во сообраќајот и домувањето, меѓу кои е и ограничувањето на брзината на автопатите. Владата ја обжали пресудата, но прашање е дали ќе биде успешна.
„Судската одлука го отвори патот за идните ограничувања на брзината на германските автопатишта“, изјави за Т-онлајн Јирген Реш, директор на Deutsche Umwelthilfe. Ова може да заштеди најмалку единаесет милиони тони CO₂ годишно. Реш е убеден дека воведувањето ограничувања на брзината е незапирливо. Се проценува дека ограничувањето на брзината ќе биде воведено најдоцна во 2025 или 2026 година.
Владејачката коалиција не е единствена. Додека либералите (Слободна демократска партија или ФДП) се против ограничувањата на брзината, Зелените се силни застапници. Неодамнешното истражување покажува дека 57% од Германците сакаат ограничување на брзината на автопатите.