Најбрзиот сериски „Volkswagen“ на Нирбургринг, „Golf GTI Edition 50“, сега е најмоќниот модел од Волфсбург што ја носи значката „Grand Touring Injection“.

Сè уште има погон на предните тркала, но сега развива речиси иста моќност како и „Golf R“ со погон на сите тркала.
Оваа специјална верзија за прв пат надминува 300 коњи, со што ја надминува верзијата „Clubsport“.
„VW“ дополнително го подобри веќе жестокиот хот-хеч со погон на предните тркала.

„GTI Edition 50“ ја зголемува моќноста на својот 2,0-литарски турбо мотор на 325 КС - само осум помалку од „Golf R“ - со 420 Nm вртежен момент.
Како и кај сите најнови спортски верзии на „Golf“, шестстепениот мануелен менувач повеќе не е достапен.

Најмоќниот „GTI“ што може да се вози на јавни патишта е достапен исклучиво со седумстепен „DSG“ автоматски менувач со двојна спојка.
Засилениот мотор „EA888 evo4“ поврзан со „DSG“ менувач овозможува забрзување до 100 km/h за 5,5 секунди, што е за 0,1 секунда побрзо од „Clubsport“.
Достигнува 200 km/h за 16,8 секунди, што е за 1,6 секунди побрзо од најбрзиот „GTI“ досега. Максималната брзина останува ограничена на 270 km/h.

„GTI Edition 50“ не само што има помоќен мотор. Со пакетот „GTI Performance“, автомобилот е спуштен за 20 mm во споредба со стандардниот „Golf“.
Пакетот вклучува и „високо-перформансна“ суспензија, како и поцврсти попречни елементи и потпори.
Покрај подобрите перформанси, пакетот носи и намалување на тежината од речиси 30 кг благодарение на ковани тркала од 19 инчи и титаниумски издувен систем Акрапович.

Другите подобрувања вклучуваат нова софтверска калибрација на прогресивното управување и адаптивен систем за суспензија (DCC) како стандард.
Визуелно, „GTI Edition 50“ не отстапува драстично од познатата формула. Покрај новите тркала со црвени акценти, се издвојува со посебно лого на краевите на задниот спојлер.
„VW“ ги обои и покривот и страничните ретровизори во црно. Линија се протега по страната што преминува од црна во црвена.

Другите бои на каросеријата се сива к, бела, црна и ексклузивната зелена.
Промените во ентериерот се минимални - црвени безбедносни појаси, темни алуминиумски рачки на вратите, дополнителни логоа на „GTI 50“, вклучувајќи го и она на клучот.
Седиштата се во препознатлив кариран дезен, со имитација на велур и зелена лента.

И покрај статусот на најскап „GTI“, карактеристиките како што се дисплејот „head-up“ и навигацијата се дополнителни.
„VW“ сè уште не ги објави цените, но јасно е дека ќе чини повеќе од верзијата „Clubsport“ со пакетот „Performance“ и полу-слик гуми, чија цена во Германија започнува од 54.330 евра.
Извор: Б92