На почетокот, треба да се каже дека караванот „Shooting Brake“, кој ги доби истите ажурирања, се уште останува во понудата. Двете верзии сега доаѓаат со помодерен преден и заден дел, следејќи ја стилската формула што се гледа во А-класата.
LED светлата сега се стандардни за сите облоги, а сите бензински модели добиваат и „лесен“ хибриден систем стартер-генератор од 48 V.
Големите визуелни промени за моделот претставен пред четири години едноставно не беа неопходни – „CLA“ сè уште изгледа модерно.
Затоа, освен деталите, нема други новости кога станува збор за дизајнот на екстериерот.
Внатрешниот стил исто така ја следи класата „А“, со истата контролна табла. Мултимедијалниот систем стандардно има екран со дијагонала од 10,25 инчи, додека оној пред возачот во основната верзија има дијаметар од 7 инчи.
Со доплата, дигиталната инструмент табла има и дијагонала од 10,25 инчи. Покрај тоа, треба да се спомене и подобрениот систем „MBUX“, а стандардната опрема сега е уште побогата и вклучува волан обложен со кожа, камера за рикверц и „High Beam Assist“.
Палетата вклучува четири бензински мотори (CLA 180, CLA 200, CLA 220 4Matic и CLA 250 4Matic), три дизел мотори (CLA 180 d, CLA 200 d и CLA 220 d) и еден „plug-in“ хибрид (CLA 250e).
Варијантата „Shooting Brake“ не нуди основен бензински мотор.
Интересно е што хибридот номинално ја има истата моќност како порано, но електромоторот сега е посилен за 5 kW.
Достапни се и верзии на „AMG“. „CLA 35 4Matic“ стана „лесен“ хибрид со 306 КС и 400 Nm, кој гарантира забрзување до 100 км/ч за 4,9 секунди.
Посилниот „45 S 4Matic+“ останува непроменет со 421 КС и 500 Nm и спринт до 100 км/ч за 4,1 секунди.
И на крај цените. Се очекува тој да се зголеми, како и дека „CLA“ ќе почне од 40.000 евра.