Форд патентира рачен менувач за електрични автомобили - Канал 5

Форд патентира рачен менувач за електрични автомобили

Форд неодамна патентираше систем за рачен менувач специјално дизајниран за електрични автомобили, обидувајќи се да го врати чувството на традиционално возење за кое многу ентузијасти веруваат дека недостасува кај модерните електрични возила.

Форд патентира рачен менувач за електрични автомобили

Патентот, насловен како „Склопување на менувачи за електрично возило“, претставува иновативен пристап за возење електрични автомобили што може да го промени начинот на кој ги доживуваме овие автомобили. Суштината на патентот е рачка на менувачот што имитира класичен менувач со шест брзини, но зад себе има сосема поинаква технологија.

За разлика од традиционалните рачни менувачи кои физички го контролираат преносот на моќта, системот на Форд користи електронски контролори за моќност и системи за активирање за да го симулира процесот на менување брзини. Кога возачот ја поместува рачката на менувачот, електронските сигнали се испраќаат до електричниот мотор на возилото, менувајќи ја излезната моќност и создавајќи илузија на конвенционален менувач со спојката.

Она што е особено импресивно е тоа што системот дури ги симулира карактеристичните прекини на напојувањето што се случуваат при менување брзини во класичните автомобили со рачен менувач, што дополнително ја подобрува автентичноста на искуството.

Повеќе од само симулација

Патентот на Форд покажува дека рачката на менувачот може да се конфигурира да функционира на повеќе начини. Теоретски, може да се користи како секвенцијален менувач или да следи стандарден распоред со шест брзини. За да го направат искуството уште пореално, малите електрични мотори се вградени во основата на рачката кои обезбедуваат повратни информации и вибрации, симулирајќи го чувството што го доживуваат возачите при менување брзини во автомобилите со мотори со внатрешно согорување.

Потегот на Ford доаѓа откако Hyundai веќе воведе слична технологија во својот модел Ioniq 5 N, кој вклучува функција N e-Shift која симулира чувство на рачен менувач. Во исто време, Toyota исто така експериментира со симулирани менувачи за своите идни модели на Lexus.

Иако можеби звучи контрадикторно да се додадат симулирани менувачи на автомобилите кои во суштина не бараат менување брзини, овој тренд покажува дека производителите на автомобили ја препознаваат важноста на емоционалната поврзаност што многу возачи ја чувствуваат со традицијата на рачно менување и активно бараат начини да го зачуваат тој елемент во ерата на електрична енергија.

Засега не е познато дали Форд планира да го имплементира овој патент во некој од своите идни електрични модели, но самиот факт што компанијата инвестира во развој на ваква технологија укажува дека сериозно ја разгледува можноста за негова примена.

Кинезите демантираат: Со Трамп не сме разговарале за царините, а уште помалку имаме договор

Кина повика на укинување на сите „еднострани“ американски царини, бидејќи се појавија знаци дека администрацијата на Трамп може да ја деескалира трговската војна со Пекинг.

Кинезите демантираат: Со Трамп не сме разговарале за царините, а уште помалку имаме договор

Кина тврди дека не одржала трговски разговори со Вашингтон и покрај коментарите на американската влада кои сугерираат дека имало ангажман.

Американскиот претседател Доналд Трамп во неколку наврати изјави дека САД ќе се договорат со Кина, а вчера изјави дека има „директен контакт“ меѓу двете земји.

„Оној што го врзал ѕвоното мора да го одврзе“

Трамп, кој ги нарекува неговите царини „реципрочни“, тврди дека нивната цел е да се поправи неправедниот трговски дисбаланс со САД.

САД треба да ги отстранат сите „еднострани царински мерки“ против Кина „ако навистина сакаат“ да го реши трговскиот проблем, изјави денеска портпаролот на Министерството за трговија, Хе Јадонг.

„Личноста што го врза ѕвоното мора да го одврзе“, рече тој на редовната прес-конференција.

„Не преговаравме со Американците за тарифите“

Администрацијата на Трамп ќе размисли за намалување на тарифите за увезената кинеска стока од сегашното ниво од 145 отсто на меѓу 50 и 65 отсто во очекување на преговорите со Пекинг, објави Ројтерс, цитирајќи извор запознаен со ова прашање.

Тој, исто така, ги повика САД да обрнат внимание на „рационалните гласови“ на меѓународната заедница и домашните партии.

„Кина и САД не одржаа консултации или преговори за царините, а камоли да постигнаа договор“, рече портпаролот на Министерството за надворешни работи Гуо Џиакун на одделен брифинг со новинарите, нарекувајќи ги извештаите за такви информации „лажни вести“.

Новиот Рено е поскап од Порше 911 (ФОТО)

Renault ја објави цената на својот електричен ѕвер.

Новиот Рено е поскап од Порше 911 (ФОТО)

Иако „петката“ на Рено отсекогаш била замислена како народен автомобил, симпатичен компакт кој ќе биде верен придружник на француските и европските семејства, од 1980 година и првото турбо, овој модел е на мета на љубителите на возењето.

Renault 5 Turbo помина низ две изданија, двете подеднакво екстремни, а потоа пристигна и третата генерација. Како и основниот модел, кој беше реинкарниран како моден електричен градски автомобил, верзијата Turbo исто така стана електрична. Името е Turbo 3E, а единствената допирна точка со неговите претходници се екстремните перформанси. И погон на задните тркала.

155.000 евра

И цената која штотуку е објавена. Како што велат од Рено, за нивниот најрадикален модел ќе бараат неверојатни 155.000 евра, и тоа за првите 500 примероци. Станува збор за основната цена без дополнителни опции или персонализација, на која дефинитивно треба да се смета со поскап примерок.

Маката за клиентите не завршува тука, бидејќи сите заинтересирани заедно со нарачката ќе треба да платат неповратна аконтација од 50.000 евра. Имено, Renault напоменува дека парите од уплатите ќе бидат искористени за комплетирање на развојот на моделот. Сите што ќе платат ќе бидат контактирани на почетокот на следната година, а потоа ќе имаат можност да учествуваат во персонализирање на автомобилот и дополнително зголемување на цената на автомобилот.

Автомобил без конкуренција

Renault 5 Turbo 3E има монококна карбонска шасија и е придвижуван од два електрични мотори од 540 КС. Достигнува 100 km/h за 3,5 секунди, а има батерија од 70 kWh која обезбедува автономија од околу 400 km.

И за крај, да напоменеме дека овој модел нема директен ривал на пазарот, како по перформанси, така и по цена. Не се сомневаме дека продажбата ќе биде успешна, но впечатокот е дека на оваа 5-ка сепак ѝ недостигаат малку гените на својот претходник.

Доби казна возачот кој џип возеше по велосипедска патека во скопски Бутел (ВИДЕО)

Настанот се случил на 23.04.2025 околу 16.30 часот.

Доби казна возачот кој џип возеше по велосипедска патека во скопски Бутел (ВИДЕО)

Во врска со објавеното видео во дел од медиумите на кое се гледа како патничко возило "Ауди" со скопски регистарски ознаки се движи по велосипедска патека на ул. "Бутелска" ве известуваме дека настанот се случил на 23.04.2025 околу 16.30 часот. Веднаш од страна на Одделението за безбедност на патниот сообраќај при СВР Скопје се преземени соодветни мерки и активности при што е пронајден возачот на возилото З.С.(43) и на истиот му е изречена законски предвидената глоба, соопштија од МВР.

YouTube video

притисни ентер