Уште во 2026 година, компанијата има намера да го замени ова алфанумеричко брендирање со традиционални имиња на автомобили. Целта е да се поедностави понудата.
„ID.“ беше лансиран во 2017 година со концептна верзија на компактниот модел „ID.3“, кој влезе во производство во 2019 година. Сега станува збор за цела низа производи, од „ID.3“, „ID.4“... па сè до „ID.Buzz“.
Мартин Сандер, член на одборот на „ Volkswagen “ одговорен за продажба, маркетинг и постпродажба, во интервју за „ Auto und Wirtschaft “ откри дека компанијата има намера да се врати на користење на конвенционалните имиња за електрични возила.
Иако Сандер не навлезе во детали, Фолксваген претходно објави дека традиционалните имиња би можеле да се користат и за електрични возила, како што се „Fox“, „Polo“, или „Golf“.
Извор: Б92