Конкуренцијата е жестока, а поевтините кинески ривали се на вратата на Европа. Во Фолксваген се свесни дека ќе мора да работат многу напорно за да ги задржат сегашните позиции, па работат и на модернизација на постоечките модели заедно со лансирање на нови.
ID.4 и ID.5 веќе стигнаа на ред за модернизација. Во исто време, нивниот изглед не се промени, ниту во деталите. Она што е ново е што опсегот е зголемен и тоа со помоќен погон.
Ако почнеме по ред, ќе кажеме дека речиси ништо не е сменето во влезните верзии со помала батерија од 52 kWh. Моќта на полнење е минимално зголемена од 110 на 115 kW, додека моторот остана ист (170 КС). Тие очигледно мислат дека ова веќе не е пазарна опција. Од друга страна, верзијата со погон на задните тркала со поголема батерија од 77 kWh сега поддржува моќност на полнење од 175 kW.
Заедно со поголемата моќност на полнење доаѓа и поефикасен погонски електричен мотор, а епилогот е опсег од 550 km според WLTP за ID.4 Pro, што е плус од 17 km. Поаеродинамичниот ID.5 покрива 556 km или 11 km повеќе од сегашниот модел што ќе го замени.
Ова е само почеток на добрата вест, бидејќи поголем опсег доаѓа со значително помоќниот електричен мотор. Сега произведува 286 КС и 545 Nm, што е плус дури 82 КС и 235 Nm во споредба со сѐ уште актуелниот модел. Да кажеме и дека верзијата со два електромотори, ID.4 Pro 4Motion, добива зголемување на моќноста за 21 КС.
Сите овие промени, заедно со поголем досег за корисниците, значат и зголемување на максималната брзина од 160 на 180 km/h, а подобрен е и DCC адаптивниот систем на суспензија.
Да ги споменеме и верзиите GTX, кои профитираа во однос на моќноста со зголемување од 41 КС и сега имаат 340 КС. Ова го подобри нивното забрзување до 100 km/h од 6,3 на конкурентни 5,4 секунди.
Сите модели добиваат и нов инфозабавен систем со 12,9-инчен екран поставен над лизгачките контроли чувствителни на допир кои сега се осветлени. Од компанијата велат дека инфозабавниот одговор е побрз, а ревидираната структура на интерфејсот е многу поинтуитивна. Тоа е копија на понудата со ID.7, како и аудио системот Harmon Kardon со десет звучници со моќност од 480 W.
Продажбата на реновираните верзии веќе започна. Во Германија почнува од 40.335 евра. Да кажеме и дека технолошките близнаци, Audi Q4 e-tron и Škoda Enyaq vRS, ги доживеаја истите промени.