Неговата забележителна кинематографија започнува во 1990 година, кога го освои Холивуд играјќи во четири сезони од серијата „Џевс и Ворчестер“.
Талентите на Лори не се ограничени само на уметноста на филмот и телевизијата, бидејќи тој исто така има успешна кариера како музичар. Како пијанист и главен вокал, тој имаше турнеја со својот блуз бенд Copper Bottom Band, издаде два соло албуми и рече дека повеќе сака музика отколку глума.
- Мислам дека актерите стануваат актери затоа што сакаат да се кријат - ставаат маски, сакаат да бидат некој друг. Кога правите музика, дури и кога играте лик во песна, постои елемент на демаскирање; се работи за тоа да се разоткриеш, да бидеш ранлив. И во тоа има интимност, и искреност во тој однос со публиката, што мислам дека е многу, многу вредно – рече тој.
Некои може да го наречат мултиталент, други „тројна закана“ затоа што тој не само што е актер и музичар, туку е и најпродаван автор! Во неговиот шпионски роман „Дилер со оружје“ од 1996 година, Лори комично се соочува со меѓународни интриги, терористите и стравовите на ЦИА преку неговиот несвесен, несреќен херој, поранешниот војник Томас Ланг.
Во 2011 година, Лори, играјќи го д-р Грегори Хаус, беше вклучена во Гинисовата книга на рекорди како најгледан водечки човек на телевизија.
1. „Мислам дека страшната работа во животот е да чекаш додека не бидеш подготвен. Се чувствувам како никој никогаш да не е навистина подготвен да направи нешто. Речиси и да нема такво нешто. Има само сега. Сега можеш да направиш сѐ. Сега е толку добро време како и секое друго“.
2. "Среќата и јас не сме пријатели. Би се држел до несреќата бидејќи тоа е позната состојба. Кога бев посреќен, знаев дека сум на пат назад кон мизеријата. Никогаш не бев убеден дека среќата е целта на играта Се плашам од среќата“.
3. „Смртта и катастрофата се на нашите раменици секоја секунда од нашиот живот, обидувајќи се да нѐ нападнат. Значи, освен ако не клекнеме на колена и се заблагодаруваме секој пат кога катастрофата ќе нè пропушти, нема смисла да стенкаме кога ќе нѐ погоди нас“.
4. „Само затоа што работата е лоша, не значи дека треба да ја работам лошо“.
5. „Што значи да се каже дека работите не одат добро? Во споредба со што? Споредено со тоа како се одвивале работите пред неколку часа или пред неколку години? Но, тоа не е поентата. Ако два автомобили се движат кон ѕидот без сопирачки, а еден автомобил удира во ѕид неколку моменти пред другиот, не губете време кажувајќи како вториот болид е многу подобар од првиот“.