Инженерите од Центарот за тестирање и технологија во Ландсберг ам Лех, Германија, поминаа повеќе од 160.000 километри.
Резултати од тестот
Тестираниот модел ID.3 Pro S со нето капацитет на батеријата од 77 kWh беше тестиран. По 160.000 километри возење, батеријата задржа 91% од својот оригинален нето капацитет. Патем, Фолксваген за сите модели на ID. гарантира дека батеријата ќе задржи најмалку 70% од својот оригинален нето капацитет по осум години работа или 160.000 километри возење.
Услови за тестирање
Тестерите на ADAC користеа тешки услови за тестирање. Брзи полначи беа користени за повеќе од 40% од полнењето со цел да се достигне километражата од 160.000 км што е можно поскоро.
Возилото, исто така, спротивно на препорачаните практики, беше оставено на полначи со 100% полнење помеѓу тест возењата, понекогаш и по неколку дена.
Добар избор како половен
„Резултатот го покажува импресивниот квалитет на нашите ID. модели дури и по многу поминати километри“, нагласи Мартин Сандер, член на одборот на Volkswagen одговорен за продажба, маркетинг и постпродажба.
„Високиот капацитет на батеријата од над 90% по 160.000 километри потврдува дека нашите ID. модели се исто така многу привлечни како половни возила и продолжуваат да ги задоволуваат барањата на нашите клиенти“, додаде Сандер.
Следење на состојбата на возилото
Ова беше првиот тест за издржливост за возило од семејството ID. Помеѓу тест возењата, инженерите од Баварскиот центар за тестирање и технологија редовно го проверуваа ID.3, особено состојбата на батеријата.
Препораки за корисниците
ADAC има јасна препорака за клиентите, секогаш треба да се инсталираат ажурирања на софтверот на производителот. За време на тестот за издржливост, ID.3 доби неколку ажурирања на софтверот, вклучувајќи и Планер за рути на електрични возила кој планира станици за полнење по подолга рута.
Системот ги зема предвид нивото на полнење, моменталната состојба во сообраќајот и прогнозите. Заедно со разни поправки на грешки, ажурирањата вклучуваа зголемување на капацитетот за полнење на 170 kW. Ажурирањата имаа позитивно влијание врз потрошувачката и досегот. Новата верзија на софтверот значително ја подобри потрошувачката на енергија на кратки растојанија и при зимски температури од 0 до 5°C.

Дополнителни позитивни резултати
Тестерите на ADAC истакнаа и други позитивни точки на електричниот адут од Волфсбург. И покрај големата километража, каросеријата и шасијата беа во добра состојба. Оските, суспензијата и управувањето добро се справија со тежината на возилото и не покажаа значителни проблеми.