Од јули до септември „Samsung“ продал 59,6 милиони мобилни телефони, а „Apple“ 53,6 милиони, процени вчера аналитичка компанија. Тие пресметале дека пазарниот удел на „Samsung“ пораснал на 19,7 отсто, а на „Apple“ на 17,7 отсто. Во вториот квартал „Apple“ заостанува зад „Samsung“ за околу четири процентни поени.
Одлучувачки фактор за намалениот заостаток на „Apple“ беше падот на продажбата на „Samsung“ за 8,4 отсто на годишно ниво. „Apple“ продаде 2,5 отсто повеќе „iPhone“ уреди отколку во истиот период минатата година.
„Apple“ обично се искачува на врвот на глобалното рангирање во последниот квартал од годината, благодарение на воведувањето на нови модели. Во текот на целата година, сепак, „Samsung“ традиционално е во водство.
Третото место од јули до септември го зазеде кинескиот „Xiaomi“, кој, според пресметките на „IDC“, продаде 2,4 отсто повеќе мобилни телефони од истиот период лани, со пазарен удел од 13,7 отсто.
Кинеската „Transsion“ го обезбеди статусот на „ѕвезда во подем“ потпирајќи се главно на африканскиот пазар. Во третиот квартал продале 35 отсто повеќе смартфони од истиот период лани, вкупно 26 милиони и изградиле пазарен удел од 8,6 отсто.
Извор: Индекс.хр