Главниот извршен директор на BMW, Оливер Зипсе, рече дека „Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2“, нагласувајќи дека регулаторниот притисок врз производителите на автомобили да ги намалат емисиите на CO2 ќе се интензивира следната година.
„Веруваме дека сеопфатен преглед на законодавството за возниот парк на CO2 во ЕУ е од суштинско значење“, рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, според Automotive News Europe.
БМВ објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, според списанието HAK.
Зипсе нагласи дека „заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата“.
Групацијата Фолксваген, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Рено, Лука де Мео, во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.
Зипсе рече дека БМВ е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.
И покрај ставот на BMW за постигнување на целите, Зипсе предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.
„Тоа е слободен избор на милиони клиенти“, рече Зипсе, алудирајќи на фактот дека не може нешто да им се наметне на клиентите.
Извршниот директор на БМВ, Оливер Зипсе, исто така се изјасни против зголемувањето на царините за кинеските електрични автомобили увезени во Европа, нарекувајќи ја заканата за европската автомобилска индустрија пренадувана. Зипсе е најновиот извршен директор на производител на автомобили што се спротивставува на подигање на повеќе трговски бариери и ги следи сличните изјави на конкурентите Mercedes-Benz и Volkswagen Group.
„Европската автомобилска индустрија, кога станува збор за BMW Group, не е масовно оштетена од увозот на кинески автомобили, ниту е во интерес на ЕУ да воведе дополнителни тарифи за тие производи“, рече Зипсе за новинарите, опишувајќи го стравот како претеран дека Кина може сериозно да ја наруши продажбата на автомобили во Европа.
„Никој не може да дојде на пазар толку голем како Европа и само да го преземе“, вели Зипсе.