Црна кампања со меѓусебни обвинувања, манипулации и застарени националистички чувства наместо реално остварливи проекти и ветувања за подобрување на животот на граѓаните. Вака аналитичарите Тодор Пендаров и Агим Јонуз ја оценуваат досегашната предизборна кампања на партиите. Според нив секојдневното објавување на т.н „бомби“ за функционери од власта и опозицијата нема да извлијае врз определбата на гласачите, а голиот популизам што го продаваат партиите е на штета на граѓаните.
,, Имаме една апсолутно безпредметна кампања во која што никој тоа што ќе го вети не може да го оствари од многу проста причина што живееме во време на апсолитна неизвесност за тоа што не очекува утре, во време на коронавирус. Она што сите ние го голтаме како кампања сметам дека е нешто што 30 години не труе, а тоа е голиот популизам, оценува Агим Јонуз. Обвинувањата се тешки и манипулативни. ВМРО_ДПМНЕ во својата програма се фали дека нуди најразлични илјада проекти. Од друга страна СДСМ истото го прави. Сега се поставува прашањето ако ни е ваква економската состојба, и буџетот е во лоша состојба, од каде пари за такви проекти. Разлика меѓу ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ во суштина нема, смета Тодор Пендаров.
Инсистирањето на ДУИ за прв премиер Албанец, за двајцата аналитичари Пендаров и Јонуз, е играње на националистичка карта во отсуство на реални идеи, во период кога на интегративците им опаѓа поддршката. Како смешна ја оценуваат изјавата на Ахмети дека Гоце Делчев носел кече кога им се обраќал на Албанците.
,, Навистина е смешна изјавата дека Гоце Делчев носел кече. Она што ми се допаѓа е дека многу албански историчари кои си ја ценат науката тоа го негираа. Кои ја ставаат науката над се, а не политиката, вели Пендаров. Лично сметам дека целата кампања е еден гол циркуз, оценува Јонуз.
Очекувањата на аналитичарите се дека до самиот крај на кампањата реториката на политичарите ќе остане негативна, без драстични промени .