Овој хечбек од втора генерација, кој е во продажба во Кина од март, е значително различен од својот претходник. Не само што е поголем, туку се издвојува и со сосема нов дизајн инспириран од атрактивниот Cyberster roadster. Значајни промени се видливи и во ентериерот, кој сега ги дели дизајнерските црти со новиот и технички поврзан електричен кросовер S5.

Според информациите од британскиот Autocar, пристигнувањето на новиот модел во Европа се очекува многу наскоро. Ова е поткрепено со два факта: МГ4 е веќе еден од најпродаваните модели на брендот, а производството на првата генерација, која моментално се склопува паралелно со наследникот, наскоро ќе биде прекинато. Сепак, точниот датум на почеток на продажбата сè уште не е познат.

Поголеми димензии и поатрактивен изглед
Во споредба со сегашниот модел, електричниот MG4 од втората генерација значително „пораснал“ за да ја пополни празнината помеѓу постоечкиот „четворка“ и поголемиот модел S5. Неговата должина сега е 4,4 метри, што е зголемување од 10 сантиметри, додека меѓуоскиното растојание е продолжено за 45 mm и сега изнесува 2,75 метри.
Стилски, новиот MG4 е силно базиран на Cyberster кабриолетот, помалиот MG 3 и споменатиот S5 EV. Ова е најочигледно напред со тенки, агресивни светла и на задниот дел, каде што се издвојуваат светлата во форма на стрелка.

Помала моќност, но и значително помала маса
Според документацијата, новиот модел е напојуван од електричен мотор со моќност од 161 КС, што е мало намалување во споредба со претходните 168 КС. Сепак, тежината на возилото е значително намалена и сега изнесува 1.485 кг, додека сегашниот модел со батерија од 49 kWh тежеше 1.620 кг.
Енергијата се обезбедува од литиум-железо-фосфатна (LFP) батерија, чиј капацитет сè уште не е објавен, но се очекува да понуди опсег споредлив со 350-те километри што ги надминува сегашниот основен модел.