Во Шведска е најавен построг закон за имиграција

Шведска претстави закон за заострување на правилата за постојаната имиграција, со што трајните се прогласуваат за привремени мерки, воведени за време на миграциската криза во 2015 година, за да се ограничи приливот на бегалци.

Законскиот план на социјалдемократската влада во коалиција со Зелените, треба да го замени привремениот закон што важи од 2016 година и да се продолжи во 2019 година, поради недостаток на консензус за постојан закон.

Според планот, бегалците би добиле дозвола за престој во траење од три години, што може да стане дозвола за постојан престој доколку исполнуваат одредени услови како што се познавање на шведскиот јазик и доволен приход.

Во однос на своето население, Шведска е земја на Европската унија која прифати најмногу бегалци во 2015 година со повеќе од 160.000 пристигнувања, меѓу кои има и бројни Сиријци.

За десет години, земјата со 10,3 милиони жители обезбедила азил и овозможила обединување на семејствата за 400.000 луѓе, според центрите за имиграција.

Како што расте антиимиграциската партија, шведските демократи, главните партии во Шведска, вклучително и социјалдемократите на власт, направија пресврт кон построги политики во последните пет години, што резултира со намалување на бројот на дозволи за престој.

„Со овој план, Шведска повеќе не е мамка за барателите на азил како што беше во 2014 и 2015 година“, рече социјалдемократскиот министер за миграциски работи Морган Јохансон.

Тој денеска го бранел планот што „гарантира одржлива регулаторна рамка на долг рок и гарантира дека принципот на ограничени дозволи за престој не предизвикува несразмерни ефекти“.

„Овие основни правила се во согласност со оние во повеќето други земји на Европската унија“, рече тој на прес-конференција.

Новиот закон исто така ќе има обврска да ги обезбедува потребите на членовите на семејството за време на поднесувањето на апликациите за повторно обединување на семејството, што е воведено со привремениот закон.

Една и пол година пред парламентарните избори во септември 2022 година, лидерот на антиимиграциската партија Шведски демократи (СД) Џими Акесон ја критикувал одредбата во корист на малолетниците без придружба, на кои ќе им биде дозволено да го продолжат своето образование и ќе бидат опфатени со „хуманитарна заштита“.

Тековниот привремен закон, продолжен во 2019 година, истекува ова лето. Новиот закон треба да стапи на сила во јули по гласањето во парламентот.

Ауди го претстави А6 во е-трон изведба (ВИДЕО)

„Ауди“ го претстави „Ауди А6 е-трон“ во концептно издание на автосалонот во Шангај, најавувајќи пристигнување на нови електрични модели.

Единствено заедничко со името на моделот, што многумина го перцепираат како најдобро во сегментот, се димензиите. Концептот е со должина од 4,96 м, широк е 1,96 м и висок 1,44 м. Важно е дека ја користи платформата PPE (Premium Platform Electric), која во иднина, покрај овој модел, ќе ја користат и новите Q5 и Q6, секако во електрични е-трон верзии. Платформата е развиена со Porsche, така што ќе ја користи новиот Macan, а првиот производствен модел ќе биде претставен на пазарот за една година.

Првите впечатоци се дека Ауди нема многу да ги промени производните перформанси. Имено, многумина веќе велат дека новиот A6 може да се види, макар и со мали измени, бидејќи овој има Sportback архитектура со пет врати, па затоа е поблиску до новиот A7.

Најголемите новини во изразот на дизајнот на Ауди се натамошно подобрување на аеродинамиката (cW = 0,22), со поизразен дифузер, затворената предна решетка и поставување нови отвори за ладење на погонот. Нијансата на бојата на Heliosilver со 3Д ефект и поизразената рефлексија и новата генерација на LED светла со дигитална матрица се погрижија за другата страна на концептната приказна. Нивната резолуција е толку добра што фаровите на ѕидот можат, доколку е потребно, да проектираат филм или видео игра.

На задната страна е поставена следната генерација на OLED светла со безброј опции за персонализација на графиката.

Во средината на возилото е батерија со капацитет од 100 kWh, и носи технологија од 800 волти. 10 минути полнење значи и опсег од 300 км, додека полнењето од 5 до 80% трае точно 25 минути. Опсегот е 700 км.

Двата електромотори даваат максимум 350 kW и 800 Nm, што во комбинација со quattro погон значи врвни перформанси. Почетниот модел со еден мотор ќе може да достигне 100 км / ч за помалку од 7 секунди.

И додека моделот на Porsche на платформата PPE (Macan) нема да се произведува во Кина, оние од Audi исто така ќе доаѓаат од Кина, поточно фабриката FAW. Да потсетиме, платформата PPE ќе се користи за модели од големи серии, додека ексклузивците како Audi e-tron GT и Porsche Taycan ќе ја користат платформата J1.

„Кралска тага“- Кралицата Елизабета снимена прв пат по погребот на принцот Филип

Два дена по погребот на принцот Филип, кралицата Елизабета е снимена како вози сама низ градините на Фрогмор, нејзиното омилено место што редовно го посетува кога е во замокот Виндзор.

Кралицата често го поминува своето слободно време кога е во Виндзор и ги носи таму своите кучиња на прошетка. Патем, од куќата Фрогмор каде што моментално се наоѓа, е оддалечено само неколку минути.

Извори од палатата за „Сан“ велат дека кралицата наоѓа мир во градините Фрогмор по смртта на нејзиниот сопруг.

Фотографиите на кралицата во автомобилот трогнаа многу Британци, а „Сан“ ги објави под наслов „кралска тага“.

Инаку, кралицата е во капелата Св. Џорџ седеше сама за време на погребот, поради епидемиолошките мерки. Британскиот водител Пирс Морган објави фотографија од кралицата на клупата и напиша: „Има ли потажна фотографија од оваа?“

Играчите на Лидс со специјални маици го дочекаа Ливерпул, откако премина во Суперлигата

Пред натпреварот помеѓу Лидс Јунајтед и Ливерпул во рамките на 32. коло од Премиершипот, играчите на домашниот тим истрчаа во специјални маици.

Фудбалерите на Лидс ги искажаа своите ставови за новоформираната Европска Супер лига во која вечерва ќе учествува нивниот ривал на Еланд Роуд.

"Лига на шампиони: Заработете пари. Фудбалот е за навивачите".

Да потсетиме, Реал, Милан, Арсенал, Атлетико Мадрид, Челси, Барселона, Интер, Јувентус, Ливерпул, Манчестер Сити, Манчестер Јунајтед и Тотенхем објавија дека постигнале договор за создавање на ново натпреварување.

притисни ентер