Вечерва во „Само вистина“ гости ќе бидат Марија Митева и Богданка Кузеска

Драги пријатели, вечерва ви носиме една дамска Само Вистина, со портпаролките на ВМРО-ДПМНЕ Марија Митева и на СДСМ Богданка Кузеска.

Зборови многу, а дела нема, ни „заглави ли“ Европската перспектива во ќорсокак?

Подготвени ли сме да ги продолжиме преговорите со Бугарија и по која цена, или можеби интеграциското кормило ќе го промени курсот?

Родителите бараат книги, надлежните „туркаат“ дигитализација на образованието, кои „застарени информации“ го попречуваат развојот на учениците?

Власта ја обвинува опозицијата дека со блокада во Парламентот продолжува да ги „брани“ граѓаните, но за што служи европското знаменце?

Вечерва во Само Вистина со Марија Митева и Богданка Кузеска, на Канал 5 Телевизија.

Фото: Нивес повторно провоцира

Хрватската пејачка и манекенка повторно ги остави без здив нејзините фанови.

Таа овој пат е облечена во боите на Хрватска за да им пружи поддршка на фудбалските репрезентативци кои учествуваат во ЕУРО 2020.

- И денес сончање во соодветни бои ... Каде го гледате натпреварот? - напиша Нивес.

„Ма каква Карлеуша, бомба си “, стои во еден од коментарите на фотографијата.

Затворена најголемата онлајн продавница за украдени податоци

„Slilpp“ - најголемата онлајн продавница со украдени податоци, конечно е затворена.

„Slilpp“ постои од 2012 година и се проценува дека сопствениците на оваа страница заработиле милиони долари.

Тие продавале украдени податоци, од обични налози за плаќање преку Интернет до податоци за кредитни картички, тековни сметки во банка и тн.

За девет години се проценува дека е направена штета од 200.000.000 американски долари преку оваа страница.

Продадени се повеќе од 80 милиони податоци за најавување на одреден налог.

Околу 1.500 компании настрадаа од „Slilpp“ .

Интернет експерти предводени од експерти од Соединетите Американски Држави конечно и ставија крај на оваа страница и таа е под контрола на ФБИ.

Фото: Ким Кардашијан има необично Ламборџини

Ким својот автомобил го обложи сто ткаенина која наликува на крзно.

Тешко дека на обожувателите на Ламборџини би им се допаднала оваа идеја, но зад екстравагантниот потег стои добро смислен маркетинг.

Имено, Ким го направи своето Ламборџини Урус во крзно со цел да ја промовира својата продавница „Скимс“.

Ова сигурно не е најчудниот персонализиран автомобил на некои од личностите од светот на шоу-бизнисот што сме го виделе досега, но Ким успеа во тоа што го посакуваше - да го привлече вниманието на обожавателите кон нејзината продавница.

притисни ентер