Оштетувањата на мостот „Беласица“ не се мали и безначајни, а за да се каже каква санација е потребна мора сериозно да се пристапи на терен, да се отвори конструкцијата на мостот, а да се испита и лабараториски, оти реалноста се разликува од она што се гледа на фотографиите. Ова е ставот на градежниот инженер во пензија, Вукан Њагуљ, проектант на мостот „Беласица“, кој деновиве направи визуелен увид на оштетувањата.
-Не станува збор за обични оштетувања како што се корозија или пукнатини, туку за сосема друг тип на оштетување и затоа се потребни прецизни претпоставки за квалитетот на материјалите на мостот. Секоја проценка сега, без тие податоци е просто невозможна. Мора да се направат и пресметки, а во нив треба да се влезе со што е можно попрецизни претпоставки за квалитетот на материјалите кои треба да произлезат од испитувањата што мора претходно да се направат. Дури потоа може да се каже – сега треба да се продолжи со ова или со она.- Вукан Њагуљ - Проектант на мостот „Беласица“
Ставот дека е потребен филигрански детален пристап го дели и Деканот на Градежниот факултет, Проф. д-р Марковски Горан кој во изјава за Канал 5 вели дека за таквите испитувања, Македонија нема опрема и кадар, но бидејќи таква нема ниту во регионот, може да се земе од Германија и Франција. Дали тоа би било без пари не се знае, но е дециден– полошо од неутрвдување на реална состојба е лошо испитување.
Според Професорот Марковски, ваквите анализи би одземале најмалку два месеца, но не смее да се дозволи простор за грешка во проценки и санации кога станува збор за човечки животи.