Штета, бидејќи Акорд отсекогаш имал значителен број верни фанови. Во меѓувреме, Honda го лансираше новиот Accord, кој на домашниот јапонски пазар сега пристигна со препознатлив изглед, но и со нови технологии.

Визуелно идентично со американската верзија, новиот Accord се дистанцира со погонот. Јапонците можат да ја изберат само верзијата e:HEV, што значи дека се работи за хибрид кој само се полни. Комбинира бензински мотор 2.0, два електромотори и CVT менувач. Техничките податоци не се познати, но добро е да се знае дека подеднакво моторизираниот Civic има 184 КС и 315 Nm.

Друг интересен детал е приспособливиот ротирачки прекинувач на централната конзола што ги заменува традиционалните контроли. Honda го нарекува „Experience Selection Dial“ и веќе го нуди на кинеската верзија на моделот. Може да се користи за контрола на аудио системот, климатизацијата, осветлувањето итн.
Да го споменеме и 12,3-инчниот инфозабавен екран со технологија „Google Built-in“ и системот за помош Honda Sensing 360 ADAS од безбедносен аспект.
Првите испораки на моделот се очекуваат на почетокот на следната година.